ik heb gehoord ...
lintje lokatie was neit goed gekozen en was op sommige tijdstippen te druk. ik ging er 10 minuten doorheen.... prima organisatie !
Limburgs Mooiste 2015
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb paar jaar ervaren.....seelb schreef:ik heb gehoord ...
lintje lokatie was neit goed gekozen en was op sommige tijdstippen te druk. ik ging er 10 minuten doorheen.... prima organisatie !
Dat stomme lintje is nergens voor nodig, grootst mogelijke flauwekul.
Feit blijft dat er toch her en der heel wat mensen met dezelfde ergernis komen.
Less is bore
Er waren dan wat puntjes maar ik heb echt een wereld dag gehad en volgend jaar staat hij voor mij weer op het lijstje hoor
Ik wilde alleen de 210 doen maar mijn maat kreeg een zweepslag op +/- 40 km en wou niet stoppen zodoende zijn we naar de rose lus gegaan
Maar wel echt genoten
Ik wilde alleen de 210 doen maar mijn maat kreeg een zweepslag op +/- 40 km en wou niet stoppen zodoende zijn we naar de rose lus gegaan
Maar wel echt genoten
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Wij gingen wat laat van start, toen we aankwamen fietsen stond er een gigantische rij richting het uitdelen van dat lintje. Nadat we echt gestart waren reden we er in 10 min door heen, wat hebben geluk gehad want ik heb andere verhalen gehoord. De eerste stop bij Gulpen was wel drama, 45 min stil gestaan voordat we door konden.....
Voor mij de 1e toertocht, en ik heb het verder prima naar me zin gehad. Zo kwam ik op plekken die ik normaal niet rijd als ik in Limburg ben, normaal pak ik toch vooral de hoofdwegen omdat ik er niet zo bekend ben. Inclusief van en naar vakantiepark fietsen 155km en tegen de 2000hm.
Voor mij de 1e toertocht, en ik heb het verder prima naar me zin gehad. Zo kwam ik op plekken die ik normaal niet rijd als ik in Limburg ben, normaal pak ik toch vooral de hoofdwegen omdat ik er niet zo bekend ben. Inclusief van en naar vakantiepark fietsen 155km en tegen de 2000hm.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
-
- Forum-lid
Die lintjes zijn om te voorkomen dat iemand wel inschrijft, niet start en wel een speldje haalt. Redelijk onzinnig. En zoals ik zal schreef waren zowel de start als de finish jammer. Locatie in centrum Heerlen is ook jammer. Wat je ook vindt van Heerlen een inspirerende stad is het in ieder geval niet en het starten van LM daar is een grote misser. Maar buiten dat petje af voor de organisatie van alles. Ongelofelijk hoe veel vriendelijke vrijwilligers door het hele zuid Limburgse land.
-
- Forum-lid HC
Voordeel was nu wel dat ik 0 minuten file heb gehad voor de parkeerplaats en de vorige drie jaar zeker 30/40 minuten.
Die waren we nu weer kwijt voor het lintje, goed nieuws was dat ik op de Mtb ging dus er langs ben gereden over het gras,, gezien ik uitervaring wist dat de mtb,ers onnodig stonden te wachten op de racers.
MTB parcours was minder dan afgelopen jaren, maar prima vermaakt en mooi om de bui van 14u heen gereden.
Die waren we nu weer kwijt voor het lintje, goed nieuws was dat ik op de Mtb ging dus er langs ben gereden over het gras,, gezien ik uitervaring wist dat de mtb,ers onnodig stonden te wachten op de racers.
MTB parcours was minder dan afgelopen jaren, maar prima vermaakt en mooi om de bui van 14u heen gereden.
-
- Forum-lid
Klopt de laatste 15 van de mtb waren een beetje slap
Tegenhanger van Limburgs Mooiste: Limburgs Ergste met wel enkele minder bekende klimmetjes.
Heel het jaar te fietsen, geen opstoppingen, 173 km, 2880 hoogtemeters en 35 klimmetjes.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id ... 7GBnTVeK9I
Heel het jaar te fietsen, geen opstoppingen, 173 km, 2880 hoogtemeters en 35 klimmetjes.
Bikers are not alone
NIet te exporteren naar gpx, omdat hij prive is?puffdaddy schreef:Tegenhanger van Limburgs Mooiste: Limburgs Ergste met wel enkele minder bekende klimmetjes.