Performance Management in TrainingPeaks
-
- Forum-lid
Strava geeft bij mij ook ongeveer hetzelfde als TP. Het klopt idd dat als je je FTP verhoogt dat dit ook op alle ritten met je oude FTP wordt toegepast. Zou zo niet moeten lijkt me. Op de Fitness & Frisheid grafiek heeft het volgens mij geen invloed.
Ook vind ik de Strava grafiek minder duidelijk afleesbaar met al die grijze lijnen.
Ook vind ik de Strava grafiek minder duidelijk afleesbaar met al die grijze lijnen.
-
- Forum-lid
Jawel, ook Fitness & Freshness wordt met terugwerkende kracht aangepast.
-
- Forum-lid
Zo na een weekje Bormio zijn de beentjes volgens trainingpeaks heel erg moe.... en dat klopt!
Maar wat is het geweldig fietsen daar! Mag wat mooie cols afstrepen en 12.000 hm in de benen.
Maar wat is het geweldig fietsen daar! Mag wat mooie cols afstrepen en 12.000 hm in de benen.
-
- Forum-lid
Toevallig iemand die z'n TSS/IF + duurtijd/snelheid van 3 ballons rit kan delen? Nog kleine 2 maand te gaan en dus tijd om zelfde intensiteit te gaan rijden als de tocht zelf.
Heb online nog maar 1 duits blogartikel gelezen, en die gaf 649 aan als TSS. Lijkt me wel veel aangezien ik gisteren 200 km Amstel heb gereden aan 29/u met TSS van 404. 3 Ballons is wel nog iets zwaarder & hoger, maar dan zijn afdalingen langer & dus minder vermogen. Nog eens de helft zwaarder dan de 200k van Amstel lijkt me wat overdreven.
Ook gepolst in http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 4&start=48
thx!
Heb online nog maar 1 duits blogartikel gelezen, en die gaf 649 aan als TSS. Lijkt me wel veel aangezien ik gisteren 200 km Amstel heb gereden aan 29/u met TSS van 404. 3 Ballons is wel nog iets zwaarder & hoger, maar dan zijn afdalingen langer & dus minder vermogen. Nog eens de helft zwaarder dan de 200k van Amstel lijkt me wat overdreven.
Ook gepolst in http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 4&start=48
thx!
Tjsa wat heb je aan zulke gegevens? Het maakt nogal wat uit met welke intensiteit je zo'n toch gaat rijden....
-
- Forum-lid
Je intensiteit zal zich wel reflecteren in de gereden tijd, vandaar dat ik ook vraag naar de duur. Uiteraard is het geen gegeven die gelijk zal zijn bij ieder, maar zal er wel een en ander kunnen uit afleiden (als FTP correct is ingesteld natuurlijk..)
Hier is het doel 7u30 a 8u.
Hier is het doel 7u30 a 8u.
Waar vragen ze 20 dollar daarvoor? Ik gebruik Trainingpeaks en betaal daar 8 euro per maand voor.Critic schreef:Beetje offtopic maar betalen jullie werkelijk 20 dollar per maand hiervoor? Ik vind die performance management erg leuke en interessante cijfertjes.. Maar vind het erg veel geld
Het is een mooie tool, maar ook niet meer dan dat. Mijn fitness staat momenteel op 60, maar rij harder dan vorig jaar toen die op 90 stond met dezelfde 'fitheid'. Je kan er mee wel mooi naar een piek werken in het seizoen, maar je niveau kan je er niet echt aan af lezen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
GoldenCheetah doet precies hetzelfde, maar is open source. Het grote verschil is dat je dan je data lokaal hebt en niet in de cloud, voor mij persoonlijk een enorm voordeel en zeker geen nadeel.
Hele performance management blijf ik overigens een behoorlijke open deur vinden. Wie had nu gedacht dat je na 10 dagen koers vermoeid bent?
Hele performance management blijf ik overigens een behoorlijke open deur vinden. Wie had nu gedacht dat je na 10 dagen koers vermoeid bent?
Als ik ip hun website klik op de betaalde versie, staat daar toch echt dat deze 20 dollar pm is. Misschien heb jij Andre prijzen ivm je trainer?!NuitKor schreef:Waar vragen ze 20 dollar daarvoor? Ik gebruik Trainingpeaks en betaal daar 8 euro per maand voor.Critic schreef:Beetje offtopic maar betalen jullie werkelijk 20 dollar per maand hiervoor? Ik vind die performance management erg leuke en interessante cijfertjes.. Maar vind het erg veel geld
Het is een mooie tool, maar ook niet meer dan dat. Mijn fitness staat momenteel op 60, maar rij harder dan vorig jaar toen die op 90 stond met dezelfde 'fitheid'. Je kan er mee wel mooi naar een piek werken in het seizoen, maar je niveau kan je er niet echt aan af lezen.
Ok maar golden cheetah is net zoiets als trainingpeaks maar dan gratis? Zal ik daar eens naar kijken dan.. Merci voor tip @amclassic-fan
Ik betaal 100$ per jaar geloof ik. Als je in één keer betaalt krijg je aanzienlijk wat korting.
Voor mij is een cloudoplossing ideaal, ik kan altijd en overal bij m'n gegevens ongeacht waar ik ben en vanaf welke computer ik werk... De app voor de iPhone werkt ook prima.
Voor mij is een cloudoplossing ideaal, ik kan altijd en overal bij m'n gegevens ongeacht waar ik ben en vanaf welke computer ik werk... De app voor de iPhone werkt ook prima.
-
- Forum-lid
Je betaalt ook niet enkel voor de PMC chart. Je kan er je ganse seizoensplanning in kwijt, alles wordt bijgehouden en upgedate (charts).
Ja, je kan xls downloaden waar je hetzelfde mee kan, maar dan zit alles toch wat verspreid etc.
Comfort komt vaak met een prijsje, en idd, per jaar is het beter betaalbaar. Ik heb het eerste jaar gekocht met een kortingscode van 20%, geen idee of ik opnieuw een kortingscode kan gebruiken elk bijkomend jaar of dat het altijd vernieuwd wordt met de hoofdprijs.
Overigens gebruik ik GoldenCheetah soms ook, ik synchronizeer de boel gewoon.
Ja, je kan xls downloaden waar je hetzelfde mee kan, maar dan zit alles toch wat verspreid etc.
Comfort komt vaak met een prijsje, en idd, per jaar is het beter betaalbaar. Ik heb het eerste jaar gekocht met een kortingscode van 20%, geen idee of ik opnieuw een kortingscode kan gebruiken elk bijkomend jaar of dat het altijd vernieuwd wordt met de hoofdprijs.
Overigens gebruik ik GoldenCheetah soms ook, ik synchronizeer de boel gewoon.