Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

De Wielerdag van het jaar

dario
Forum-lid

dario 16 jun 2017 17:47

Quarantanove schreef: 16 jun 2016 23:45
Ernie C. schreef:Misschien volgend jaar iets eerder mee komen en een forumritje plannen langs historische plaatsen die met die 3 te maken hebben als dat mogelijk is. Het valt dan op zaterdag...
Gewoon in een toertje de drie woonplaatsen aandoen (Putte , St-Brixius-Rode en Baal) moet te doen zijn zonder een overdreven afstand te moeten afleggen.
St-Brixius-Rode? Maak er liever Meensel-Kiezegem van (geboorteplaats van Merckx): veel mooier fietsen daar! ;)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 16 jun 2017 18:43

Ik vind dat elke dag een wielerdag van het jaar moet zijn. Bovenal een vrije dag!
Maak joe woar

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 16 jun 2017 23:56

Dat vind ik nou een goed idee. Voor mij is het bijna iedere dag wielerdag van het jaar, ik fiets bijna dagelijks wel , ook al is het soms maar een paar kilometer.
Veni. Vidi. Fietsie.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 17 jun 2017 12:50

dario schreef: 16 jun 2017 17:47
Quarantanove schreef: 16 jun 2016 23:45
Ernie C. schreef:Misschien volgend jaar iets eerder mee komen en een forumritje plannen langs historische plaatsen die met die 3 te maken hebben als dat mogelijk is. Het valt dan op zaterdag...
Gewoon in een toertje de drie woonplaatsen aandoen (Putte , St-Brixius-Rode en Baal) moet te doen zijn zonder een overdreven afstand te moeten afleggen.
St-Brixius-Rode? Maak er liever Meensel-Kiezegem van (geboorteplaats van Merckx): veel mooier fietsen daar! ;)
Geen gek idee. Verander de huidige woonplaatsen van het drietal ( St-Brixius-Rode , Putte , Baal) in hun geboorteplaatsen dan wordt het een rondje Meensel-Kiezegem , Bergen op Zoom, Bonheiden.

Plaats reactie