Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
dario
- Forum-lid
dario
16 jun 2017 17:47
Quarantanove schreef: ↑16 jun 2016 23:45
Ernie C. schreef:Misschien volgend jaar iets eerder mee komen en een forumritje plannen langs historische plaatsen die met die 3 te maken hebben als dat mogelijk is. Het valt dan op zaterdag...
Gewoon in een toertje de drie woonplaatsen aandoen (Putte , St-Brixius-Rode en Baal) moet te doen zijn zonder een overdreven afstand te moeten afleggen.
St-Brixius-Rode? Maak er liever Meensel-Kiezegem van (geboorteplaats van Merckx): veel mooier fietsen daar!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Fietsen?altijd
16 jun 2017 18:43
Ik vind dat elke dag een wielerdag van het jaar moet zijn. Bovenal een vrije dag!
Maak joe woar
-
TumTumTum
- Forum-lid
TumTumTum
16 jun 2017 23:56
Dat vind ik nou een goed idee. Voor mij is het bijna iedere dag wielerdag van het jaar, ik fiets bijna dagelijks wel , ook al is het soms maar een paar kilometer.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
Quarantanove
- Forum-lid
Quarantanove
17 jun 2017 12:50
dario schreef: ↑16 jun 2017 17:47
Quarantanove schreef: ↑16 jun 2016 23:45
Ernie C. schreef:Misschien volgend jaar iets eerder mee komen en een forumritje plannen langs historische plaatsen die met die 3 te maken hebben als dat mogelijk is. Het valt dan op zaterdag...
Gewoon in een toertje de drie woonplaatsen aandoen (Putte , St-Brixius-Rode en Baal) moet te doen zijn zonder een overdreven afstand te moeten afleggen.
St-Brixius-Rode? Maak er liever Meensel-Kiezegem van (geboorteplaats van Merckx): veel mooier fietsen daar!
Geen gek idee. Verander de huidige woonplaatsen van het drietal ( St-Brixius-Rode , Putte , Baal) in hun geboorteplaatsen dan wordt het een rondje Meensel-Kiezegem , Bergen op Zoom, Bonheiden.