Aero frame/ nieuw frame
Mooie fiets, maar frame is rond de €2600 en boven mijn budget helaas.
In plaats van een Aero mag een Italiaan ook MTS t niet een Vd gangbare merken is. Aero frames vind ik qua looks moi door de vormen. Veel 'standaard' Italianen juist weer. Mooi door het artwork en lage gewicht
In plaats van een Aero mag een Italiaan ook MTS t niet een Vd gangbare merken is. Aero frames vind ik qua looks moi door de vormen. Veel 'standaard' Italianen juist weer. Mooi door het artwork en lage gewicht
Kijk eens naar de Simplon Nexio. Prachtige fiets.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Heb je nu een nieuwe fiets nodig of kun je nog wachten tot einde seizoen. Dan komen een hele hoop modellen ineens binnen budget.
Een aanschaf in Duitsland is eventueel ook een overweging.
Een aanschaf in Duitsland is eventueel ook een overweging.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Niet aerodynamische maar wel mooie frames vind ik bijvoorbeeld Formigli Raquel (weinig informatie over bekend), Viner Mitus (helaas zijn er geen andere Viners meer te koop), S-Light RR1 (weinig bekend), Epoca R60, Axevo RrX-2 allebei weinig bekend.
Zoals je ziet zoek ik iets niet allerdaags...maar dit betekent ook dat ik geen idee heb of het wat is en hoe ik eraan kom. Wel al gekeken naar de geometrie en of die bij mij past.
Zoals je ziet zoek ik iets niet allerdaags...maar dit betekent ook dat ik geen idee heb of het wat is en hoe ik eraan kom. Wel al gekeken naar de geometrie en of die bij mij past.
-
- Forum-lid HC
waarom geen foil. Als zeg ik het zelf nogsteeds een van de mooiste aero frames.
Voor 1600 euro moet je een HMF kunnen krijgen.
+1 en heeft innovatieve delen waar andere merken het laatste jaar pas mee komen.wasbeer2006 schreef:waarom geen foil. Als zeg ik het zelf nogsteeds een van de mooiste aero frames.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
-
- Forum-lid HC
De Huidige natuurlijk, de nieuwe zijn pas vanaf oktober verkrijgbaar