[Zelftest] Hoe serieus neem jij jezelf op de fiets?
Oef, toch nog 19 punten alhoewel ik in alle eerlijkheid een flardje uit de categorie 10-16 bij mezelf bespeur

havana schreef: 10-16 punten: Je mag best wel eens wat fanatieker worden. Train die buik er eens af!
Time is on my site.
20 punten, dat klopt behoorlijk, inderdaad soms het idee dat ik me helemaal moet gaan focussen met trainen, en als ik dan heel fanatiek bezig ben tijdens een rit, ineens het idee hebben: 'ach wat kan mij het ook bommen' en dan peddel ik lekker rustig weer naar huis toe 

Haha klopt wel erg goed
21 punten.
Maar een paar vragen schipperen tussen een paar antwoorden, eindig dan tussen 16 en 21 punten. Precies kloppend. Grappig
Stop trouwens wel altijd voor foto's ook al zit ik in een bloktraining. Een mooi uitzicht moet gewoon op de foto, training of niet.

Maar een paar vragen schipperen tussen een paar antwoorden, eindig dan tussen 16 en 21 punten. Precies kloppend. Grappig

Stop trouwens wel altijd voor foto's ook al zit ik in een bloktraining. Een mooi uitzicht moet gewoon op de foto, training of niet.
22 puntjes, en ik kan me aardig herkennen in de omschrijving 

Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
1 A
2 B
3 C
4 A
5 A
6 C
7 B
8 C
9 C
10 B
hier ook 22 punten, als ik 'm 4 jaar geleden had ingevuld, had ik waarschijnlijk ietsje meer puntjes gescroord
misschien leuk om nog een poll toe te voegen (per categorie
)
2 B
3 C
4 A
5 A
6 C
7 B
8 C
9 C
10 B
hier ook 22 punten, als ik 'm 4 jaar geleden had ingevuld, had ik waarschijnlijk ietsje meer puntjes gescroord

misschien leuk om nog een poll toe te voegen (per categorie

Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 26 jun 2015 13:47, 3 keer totaal gewijzigd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
maar hoeveel punten scoor je zelf havana?