[Zelftest] Ben jij een materiaalfreak?
-
- Forum-lid HC
26 punten maar geen last van keuze of poets stress
@Havana, hoeveel zelftesten ga je verzinnen voor de zomer maanden . Duidelijk dat het schoolseizoen erop zit.
@Havana, hoeveel zelftesten ga je verzinnen voor de zomer maanden . Duidelijk dat het schoolseizoen erop zit.
What makes the boat go faster?
- oldandslow
- Forum-lid
Er zit toch meer als een kern van waarheid in, wat mij betreft. Bij de vorige test scoorde ik 16, en hoewel weinig buik (alleen zwembandjes ) en geen zadeltas ben ik inderdaad moeilijk te motiveren om hard te trainen. Aan mijn fietsen sleutelen vind ik dan wel weer leuk; 26 punten. Sleutelen om het sleutelen, zogezegd. Maar ja, het is de zelfde hobby, alleen het zwaartepunt ligt ergens anders zullen we maar zeggen...
Weer mooi gedaan Havanna, we wachten met smart op de volgende. Volgens mij maak jij liever zelftesten als dat je fietst..
Weer mooi gedaan Havanna, we wachten met smart op de volgende. Volgens mij maak jij liever zelftesten als dat je fietst..
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
21 punten. Bij sommige zaken (kledij) heb ik, teveel (althans volgens mijn vrouw), ik heb 4 fietsen staan, maar wat merken opsommen haak ik dan af. En naar anderen hun fiets kijk ik weinig of niet. De middenmoot dus
19 punten.
Ik ben gek op mooie kleding. Ik wil er wel altijd gesoingeerd uitzien, maar zal nooit iets overbodigs kopen. Wel dit voorjaar een mooi blauw shirt gekregen van de Tour de Kärnten, daar horen dan ook een broek en sokken bij met blauwe accenten. Dat dan weer wel
Afgelopen winter een topfiets gekocht en daar ga ik gewoon minimaal 6 jaar op rijden. Ik ken mezelf, in die periode kijk ik wel naar andere racers, maar voel geen enkele aandrang om een nieuwe te kopen. Pas het laatste jaar gaat het weer kriebelen.
Verder doe ik vrijwel al het onderhoud zelf, maar ook hier geen enkele behoefte om ineens nieuwe onderdelen erop te zetten zolang de oude nog ok zijn.
Een fiets moet vooral rijden.
Mooie beschrijvingen Havana. Herken dat wel.
Ik ben gek op mooie kleding. Ik wil er wel altijd gesoingeerd uitzien, maar zal nooit iets overbodigs kopen. Wel dit voorjaar een mooi blauw shirt gekregen van de Tour de Kärnten, daar horen dan ook een broek en sokken bij met blauwe accenten. Dat dan weer wel
Afgelopen winter een topfiets gekocht en daar ga ik gewoon minimaal 6 jaar op rijden. Ik ken mezelf, in die periode kijk ik wel naar andere racers, maar voel geen enkele aandrang om een nieuwe te kopen. Pas het laatste jaar gaat het weer kriebelen.
Verder doe ik vrijwel al het onderhoud zelf, maar ook hier geen enkele behoefte om ineens nieuwe onderdelen erop te zetten zolang de oude nog ok zijn.
Een fiets moet vooral rijden.
Mooie beschrijvingen Havana. Herken dat wel.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Dat klopt toch echt niet Sterker nog, ik heb deze test net als de vorige test volledig op de fiets bedacht. Eenmaal thuis hoefde ik alleen even de vragen uit te typen - een werkje van nog geen 10 minuten...Volgens mij maak jij liever zelftesten als dat je fietst..
20 punten. Past precies. Wat wordt de volgende?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/