Fulcrum velg
Ik gebruik hiervoor normale auto shampoo. Het voorwiel heeft hier geen last vanmidstar schreef:Mmm.. apart dan.kbskyline schreef:Schuur is niet verwarmd. En fiets never met pekel. Na een regenrit clean ik hem direct
Hoe oud is deze fiets/velgen, en wat gebruik je voor de velgen om ze schoon te maken?
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
Sensa pista
-
- Forum-lid HC
Heel vreemd, als je goed kijkt zie je wit poeder rond de nippels liggen wat een teken is dat het aluminium stevig aan het verweren is. Dat zie je wel vaker maar nooit bij zulke jonge velgen (eerder genoemde middelen laten dit beeld ook zien).
Je kunt het bij Fulcrum (de verkoper) proberen maar net als campa zijn deze niet heel scheutig met garantie....
Je kunt het bij Fulcrum (de verkoper) proberen maar net als campa zijn deze niet heel scheutig met garantie....
Ook dat soort wielen gehad na een paar klinkerkoersen waren de nippels in de velg gevreten,de velg in de nippels en was de spaakspanning weg aluminium nippels aanspannen was geen succes .Messing nippels en/of een ringetje tussen de nippel en velg maak z'n wielset tot een duurzaam wielset en dat is zeker suïcide voor een fabrikant.
Dit is stof van een stoffige rit. Had het even weg geveegd voor de fotosharkman113 schreef:Heel vreemd, als je goed kijkt zie je wit poeder rond de nippels liggen wat een teken is dat het aluminium stevig aan het verweren is. Dat zie je wel vaker maar nooit bij zulke jonge velgen (eerder genoemde middelen laten dit beeld ook zien).
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Sensa pista
Morgan Blue gebruik ik hiervoorlugosi schreef:Wat gebruik je om je ketting te reinigen?kbskyline schreef: Ik gebruik hiervoor normale auto shampoo. Het voorwiel heeft hier geen last van
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Sensa pista