posbank
Bij route 1 is de startplaats Paviljoen 'De Posbank'. Daar is pakeergelegenheid bij.
Bij route 2 start je vanaf pakeerplaats de Zijpenberg. Nabij de Snippendaalseweg.
Langs de route zijn nog wel andere startplaatsen mogelijk.
Wat betreft de 'Edge'. Ik heb geen flauw idee.
Bij nieuwe routes gebruik ik altijd:
Ik had je met alle plezier rond geleid, ware het niet dat ik met een hamstringblessure zit.
Bij route 2 start je vanaf pakeerplaats de Zijpenberg. Nabij de Snippendaalseweg.
Langs de route zijn nog wel andere startplaatsen mogelijk.
Wat betreft de 'Edge'. Ik heb geen flauw idee.
Bij nieuwe routes gebruik ik altijd:
Ik had je met alle plezier rond geleid, ware het niet dat ik met een hamstringblessure zit.
-
- Forum-lid
Haha, ik doe bij nieuwe rondjes een printje maken met google maps en dat gooi ik op mijn werk door de lamineermachine. Zorg dat ie precies in je shirtzakken past en je kan zo ff spieken!
iedereen bedankt voor de snele reacties ben vandaag geweest heb een route van jeroen gebruikt mooie route voor zover ik me er aan gehouden heb ben een paar keer de weg kwijt geweest en heb hem niet helemaal uit gereden .
dit omdat er een slag in me achter wiel zat iets wat ik zondag ook al vermoede maar toen niet direct ontdekte maar nu echt niet plezierig wegtrapte dus voortijdig de auto op gezocht en naar de fm kijken of hij er nog iets van kan maken en mischien later in de vakantie nog eens doen .
ging verder lekker had nog niet zoveel heuvels gefietst
dit omdat er een slag in me achter wiel zat iets wat ik zondag ook al vermoede maar toen niet direct ontdekte maar nu echt niet plezierig wegtrapte dus voortijdig de auto op gezocht en naar de fm kijken of hij er nog iets van kan maken en mischien later in de vakantie nog eens doen .
ging verder lekker had nog niet zoveel heuvels gefietst
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik plak de route op mijn bovenbuis, dat heb ik van Corniel
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten