leeftijd,.
- Sweety2008
- Forum-lid
Nou dan ben ik de oudste hier mijn eerste racefiets dit jaar in februari gekocht en ben nu 53 en word in november alweer 54.
Mijn racefiets is een Bianchi Dama Bianca via Nirone 7.
Mijn racefiets is een Bianchi Dama Bianca via Nirone 7.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid HC
Ehm 60 is meer dan 53 dus gastheerg "wint"
- plantagenet
- Forum-lid
Ergens midden jaren 90 begonnen met fietsen woon-werk verkeer en dat op een gewone hybride fiets. In het begin 1-2 keer per week maar door de jaren heen groeide dat tot alle dagen op de fiets (ca. 200 x per jaar).
In 2008 mijn eerste racefiets gekocht (ik was toen 40). Wel getwijfeld of ik dat wel 'leuk' zou vinden, maar wat bleek, de keus voor de racefiets had ik veel eerder moeten maken!
In 2012 weer een nieuwe racefiets gekocht en inmiddels rijd ik ook al enkele jaren extra tochtjes buiten mijn woon-werk verkeer. Ik wil niets anders meer
In 2008 mijn eerste racefiets gekocht (ik was toen 40). Wel getwijfeld of ik dat wel 'leuk' zou vinden, maar wat bleek, de keus voor de racefiets had ik veel eerder moeten maken!
In 2012 weer een nieuwe racefiets gekocht en inmiddels rijd ik ook al enkele jaren extra tochtjes buiten mijn woon-werk verkeer. Ik wil niets anders meer
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Als je weet wat ik allemaal tussen m'n 40e en bijna 60 allemaal gefietst heb? Juist mooi op tijd. Als je wat ouder bent heb je doorgaans meer tijd (kinderen behoeven minder aandacht) en geld (carrière naar hoogtepunt) voor echte fietsavonturen. Laatste 20 jaar in meer dan 10 landen gefietst. 100en cols. Koersen toen ik jong was vond ik echt leuk maar de laatste 10 jaar (van de 46 fietsjaren) zijn m'n mooiste fietsjaren. Italiaanse vriend van me is 67 en heeft afgelopen maand Parijs-Brest-Parijs voltooid en als je aan hem vraagt wat z'n mooiste fietsjaren zijn? De laatste 5!GJEvK schreef:Eind vorig jaar racer gekocht. Ben net 40. Veel te laat mee begonnen...
@Sharkman: er zijn genoeg veel oudere hier op dit forum volgens mij. Ik ben nog maar een broekie Maar of er veel zijn die onafgebroken 46 jaar op de racefiets zitten? Dat zullen er niet veel zijn. En morgen gewoon met veel plezier een tochie doen
- Supergrover
- Forum-lid HC
Rond 1990 begonnen.........op een Concorde (PDM!!)rokseltje schreef:Haha! ook al ´n concorde dus Pro!! lachen man!! Ik ben me zelf aan ´t trainen voor rondjes Hillegom-lissen enzv. Haha. Ik woon zelf in A´dam..... heeel veel veranderd. echt heel erg veel. Toen was´t toch n rare sport ergens. Nu is het standaard dat je wielrent .. Da´s wel weer zonde dan..
- Supergrover
- Forum-lid HC
....maar dan die beloning, eerst lekkere douche en dan een warme mok thee of dampende bak soep.... Mmmmm.Gastheerg schreef: Soms..............heel soms....................als je HEEL NAT en KOUD thuis komt iets minder