Ze zijn op, veel plezier er meeSoap schreef:Ik kon 3 mensen 1 maand sponsoren naar nu blijkt, 2 zijn vergeven aan forum leden, nog 1
Trainerroad ervaringen
Die 10€ gewoon spenderen, je krijgt er geen spijt van.mrcl schreef:Toevallig nog iemand die iemand een maand gratis gebruik kado mag doen? Ben me aan het verdiepen in meer gestructureerde training en Trainerroad lijkt een interessante optie.
Na de firnware update van de Tacx Neo werkt het prima en ben ik zeer tevreden.
YFood !!!
- opperhoofd
- Forum-lid
Ik heb sinds vorige week mijn account op on hold gezet nu Zwift een workout mode aanbiedt.
Je kan ook beide doen, trainerroad heeft op dit moment wel wat meer aan statistieken.
Je kan ook beide doen, trainerroad heeft op dit moment wel wat meer aan statistieken.
TR heeft ook heel veel meer trainingen en vooral ook een beter gestructureerd plan opbouw.opperhoofd schreef:Ik heb sinds vorige week mijn account op on hold gezet nu Zwift een workout mode aanbiedt.
Ook vind ik de workout mode van Zwift nog in een hele vroege beta, het heeft zeker potentie trouwens! Maar voor nu nog veel bugjes, vandaar de verlengde beta van Zwift.
Ook het kunnen rijden van de Sufferfest films is leuk bij TR, als ook allerlei andere video's.
Ideaal zou het samenvoegen zijn van het vermaak/sociale in Zwift met de diepe kennis van TR, maar dat zit er helaas niet in. (Bron, TrainerRoad )
Zwift heb ik 3x geprobeerd maar ik kan er niet aan wennen, om achter een virtueel popje te fietsen....TR vind ik heerlijk, plan me overdag welke training ik zal doen afhankelijk van hoe ik me voel of de dag van de week en filter zo mijn training eruit.
Vanaf december ga ik een trainingsplan maken en eens kijken hoe dat bevalt.
Vanaf december ga ik een trainingsplan maken en eens kijken hoe dat bevalt.
YFood !!!
- opperhoofd
- Forum-lid
Wbt beide. Ik had trainerroad draaien op scherm 2 en deed dan wat. Vervolgens via power relay en nog een ant+ stick Zwift draaien op een andere monitor. Gewoon als afwisseling. Het rijden van "een powerlijntje" is wel erg geestdodend.
Wat Soap zegt, de sufferfest videos doen het prima als afleiding. Afleiding en variatie.
Het materiaal wat Zwift aanbiedt is dan wel beperkt, ik heb nog nooit zo lekker 100 minuten indoor weggetrapt. Dat ging erg snel. Niet het hoe lang nog gevoel.
Wat Soap zegt, de sufferfest videos doen het prima als afleiding. Afleiding en variatie.
Het materiaal wat Zwift aanbiedt is dan wel beperkt, ik heb nog nooit zo lekker 100 minuten indoor weggetrapt. Dat ging erg snel. Niet het hoe lang nog gevoel.
- scubadiver
- Forum-lid
Is er misschien nog een trainerroad gebruiker die mij aan een code voor een trial periode kan helpen?
Gisteren heb ik mijn trainer ontvangen (Elite Turbo Muin Smart B+), nu nog even wachten op de ANT+ ontvanger en dan kan ik van het weekend los... Zou dan graag trainerroad ook eens proberen.
Gisteren heb ik mijn trainer ontvangen (Elite Turbo Muin Smart B+), nu nog even wachten op de ANT+ ontvanger en dan kan ik van het weekend los... Zou dan graag trainerroad ook eens proberen.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2