De niet te stuiten behoefte tot roddelen is nu eenmaal altijd en overal aanwezig in deze wereld.
Met dit verschil dat je woorden op een forum voor iedereen ,slachtoffer incluis, 'eeuwig' te lezen zijn.
En dat maakt nogal een verschil ten opzichte van het aloude roddelen onder elkaar in de kroeg.
Die woorden vervliegen na het uitspreken.
Dopingbeschuldigingen
Ik ben trouwens wel benieuwd of je ook gaat reageren op de tegenargumenten, Arnold? Zomaar een gedurfde stelling droppen en vervolgens niet meer terugkomen is een beetje laf. Defend your point, of geef toe dat je misschien iets te snel was met je mening.
-
- Forum-lid HC
rnldzm schreef:Ik stoor mij mateloos .............. verdienen een waarschuwing en bij herhaling een permanente IP-ban
En zoals altijd "Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen". We gaan nog eens ten onder aan opgeheven vingertjes.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Nespresso schreef:LA heeft gebruikt!
Dat is 1x, bij herhaling een ban.....
What makes the boat go faster?
eelcoz schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd of je ook gaat reageren op de tegenargumenten, Arnold? Zomaar een gedurfde stelling droppen en vervolgens niet meer terugkomen is een beetje laf. Defend your point, of geef toe dat je misschien iets te snel was met je mening.
Tja, zo begint het puur op een troll te lijken. Even wat dumpen om de zaak te stoken en vervolgens niet meer opdagen/reageren sinds 29 July.
Ik ga daar verder geen ammo aan verschieten totdat TS zelf weer reageert.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock