Volgens de vorige eigenaar is de wielmaat 20 inch. Is dat niet wat (te) klein? Mijn lengte is 1.82 mtr.klimmer schreef:Op het strand heb je dikke Big Apples of Super Moto nodig, maar dat is het dan ook.
Bvd Bert.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
De wielmaat is wis en zeker 559mm, a.k.a 26 inch. Aangezien de eigenaar nogal onkundig of slordig is, goed opletten op gekke dingen. En de prijs blijft aan de hoge kant.PIPOOO schreef:Volgens de vorige eigenaar is de wielmaat 20 inch. Is dat niet wat (te) klein? Mijn lengte is 1.82 mtr. Bvd Bert.klimmer schreef:Op het strand heb je dikke Big Apples of Super Moto nodig, maar dat is het dan ook.
+1. Slicks erop en klaar is Kees. Ik heb er nog een paar liggen die ik niet meer gebruik sinds ik van 26 inch naar 29 inch ben overgestap. Super Moto's zijn ideaal. Winnende bandenspanning is 1,5 achter en 1,2 voor. (Echt waar).klimmer schreef:Op het strand heb je dikke Big Apples of Super Moto nodig, maar dat is het dan ook.