![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Cadenz Bicycles is door mij opgestart als een nieuw merk met als visie om kwaliteitsfietsen te verkopen met een onderscheidend design tegen een interessante prijs. Ik ben dit begonnen vanuit de passie voor het product en de sport. Zoals elk ander merk doe ik geen uitspraken over wie mijn frames produceert, maar het moge duidelijk zijn dat je (zeker als startup) geen eigen frameontwikkeling kan bekostigen, zoals 60 a 70% van de fietsmerken dit ook niet kan. Niets mis mee, wat wel belangrijk is, is dat je kwaliteit levert waar je achter staat. Met mijn ervaring in de fietsindustrie en mijn ervaring als wielrenner denk ik dat er al een mooi product neergezet is. De lezerstest in Fiets Magazine zegt genoeg, alsmede de meetwaarden.
We hebben sinds de oprichting al veel goede reacties gehad en de klanten die nu al op een Cadenz rijden zijn uiterst tevreden hierover. Jaap, we hebben wel plannen gehad om meteen een groot kantoor in Amsterdam te gaan kopen, maar de bank vond dat nu nog wat te vroeg. Laten we eerst maar eens een mooi en sympathiek merk in de markt zetten. Voor iedereen die meer wil weten; we hebben een stand op de Bike Motion (hal 9 - B013). Ik nodig jullie van harte uit om onze mooie fietsen te bekijken! Of kijk op onze website www.cadenzbicycles.com of facebook.com/cadenzbicycles
By the way: Bikerrrr is een vriend van mij en ja, hij draagt mijn ideeen een warm hart toe en heeft natuurlijk twee fietsen van mij gekocht
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)