Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
plantagenet
- Forum-lid
plantagenet
02 okt 2015 22:47
thorbenmallens schreef:En 34 gem over 39 km is gwn mogelijk je moet alleen hard voor jezelf zijn
Dat is natuurlijk te kort door de bocht. Zulke gemiddelden haal je alleen als je flink getraind bent. Je kunt wel hard willen fietsen, maar als je benen verzuren door een te grote inspanning gaat het gewoon niet lukken.
Voor wat betreft je vraag; volgens mij kun je prima mee met een koers. En ervaring komt met de jaren. Succes!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Fietsen?altijd
06 okt 2015 19:26
Als je 34 rijd kom je echt wel mee misschien de eerste keer nog niet maar daarna wel want het is ook leren in een peleton. Ter vergelijking ik ben ook nieuweling en als ik 34 rijd over 39 km ben ik helemaal dood dus met je conditie zit t echt wel goed.
Maak joe woar
-
Nee_Nee
- Forum-lid HC
Nee_Nee
07 okt 2015 09:37
tommeke14 schreef:Gewoon proberen. De gemiddelde snelheid van een koers is niet belangrijk. Pieksnelheid en behendigheid in een peloton des te meer. Maar dat is aan te leren!
+1. Hoe hard je in je eentje rijdt of hoe hard je in een groepje rijdt, zegt niet zoveel.
Ga maar een keer bij een club rijden. Die leren je wel om in het peloton te rijden.
En in de koers wordt er heel erg vaak gedemarreerd. En dan rijdt iedereen korte tijd 50kmh. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer...
Degene die dat het beste kan, eindigt voorin.
-
Kilowatt
- Forum-lid
Kilowatt
07 okt 2015 11:02
TumTumTum schreef:Donald Duck? Ik ben Darth Vader.
Dacht het niet
thorbenmallens schreef:
En 34 gem over 39 km is gwn mogelijk je moet alleen hard voor jezelf zijn
Met gewoon hard zijn kom je er niet, met slimmer trainen wel.
older Budweiser
-
bve
- Forum-lid
bve
09 okt 2015 10:57
Ernie C. schreef:Dus in een groep kan je 36 maar in een peloton 40...
Of je bent gewoon niet zo slim, of je plaatst eerst een onzinbericht om te kijken hoe er gereageerd wordt en daarna voel je je op je pik getrapt als daar op gereageerd wordt. Dat is nog een graadje erger dan niet zo slim.
Hoe vaak heb jij in een peloton gereden? Als ik met mn trainings
groep 36 km/h gemiddeld moet rijden dan span ik me meer in dan in het peloton met 40km/h. Volgens mij probeer jij gewoon makkelijk te scoren.