Wat zijn je fietsplannen voor 2016?
-
- Forum-lid
Eind juni de Homeride: 500km in 24 uur voor Ronald Mc Donald vakantiepark in Valkenburg.
Verder gewoon lekker kilometers maken op de racer en de mountainbike.
Verder gewoon lekker kilometers maken op de racer en de mountainbike.
Duct Tape Is Like The Force: It Has A Light Side And A Dark Side And It Holds The Universe Together.
Veel plannen voor 2016 heb ik nog niet echt. Wil in 2015 nog Paris-Roubaix (150km versie) en rondje IJsselmeer rijden, en daarnaast veel veldtoertochten meepakken.
Voor 2016:
* Bordeaux-Paris (620km binnen 32 uur)
* weekendje Alpen
* rondjes in delen van het land waar ik niet snel kom
Voor 2016:
* Bordeaux-Paris (620km binnen 32 uur)
* weekendje Alpen
* rondjes in delen van het land waar ik niet snel kom
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- Tracing_NL
- Forum-lid
2015 is voor mij inderdaad afgerond. vanaf half sept tot half oktober staat fietsen op wat lager pitje. Dus Nu weer beginnen voor 2016 !
Plannen:
* Volta Classic
* L-B-L
* Waalse Pijl
* Afhankelijk van datums: La Chouffe / Trois Ballons
* Hoofddoel Fietsweek italie, met daarin Stelvio en op zondag 26 juni la Campionissiomo http://www.granfondolacampionissimo.it/it/
* Sean kelly Classic (Zeer goed bevallen dit jaar)
* Criquilion
* Eind van het liedje? 9000 km
Als het lukt fietsweekje op canarische eilanden.
Plannen:
* Volta Classic
* L-B-L
* Waalse Pijl
* Afhankelijk van datums: La Chouffe / Trois Ballons
* Hoofddoel Fietsweek italie, met daarin Stelvio en op zondag 26 juni la Campionissiomo http://www.granfondolacampionissimo.it/it/
* Sean kelly Classic (Zeer goed bevallen dit jaar)
* Criquilion
* Eind van het liedje? 9000 km
Als het lukt fietsweekje op canarische eilanden.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Mijn plannen zijn eigenlijk weinig
Rad am Ring zoals elk jaar
Misschien de Spa cycling challenge
verder denk ik eens wat minder fietsen en wat meer andere dingen doen
Want met mijn kilometers de afgelopen 2 jaar kom je weinig toe aan andere leuke dingen met name op de vrije dagen
Want met mijn kilometers de afgelopen 2 jaar kom je weinig toe aan andere leuke dingen met name op de vrije dagen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha je bent volgens mij de eerste op het forum die de intentie heeft om een keer een jaartje minder te fietsenpeter1981 schreef:Mijn plannen zijn eigenlijk weinig
Gaaf! Ik ga volgend jaar ook die kant op. Helaas zonder fiets; mijn vriendin haat fietsen hahaultra_ivo schreef:-Silkroute 1200 (Tashkent-Bukhara-Tashkent)
On-topic:
Ik ben op het moment niet in de positie om concrete doelen te stellen voor volgend jaar. Ben herstellende van een aanrijding aantal weken geleden waar ik voorlopig nog wel even zoet mee ben.
Ik wil volgend jaar in ieder geval een solo-rondje van 200 - 250 km rijden. Stiekem lijkt het me ook wel heel gaaf om de cyclo van Tro Bro Leon te rijden in april.
Hoofddoel voor 2016 is gezond blijven. Dit jaar voor het eerst geconfronteerd met een serieuze blessure in bijna 40 jaar sporten.
Streven is rond de 6 a 7000 km en dan een paar keer Eifel, Vogezen en dan de zomervakantie doorbrengen in Noorwegen met de fiets.
Misschien nog wat leuke tochtjes meepakken.
Streven is rond de 6 a 7000 km en dan een paar keer Eifel, Vogezen en dan de zomervakantie doorbrengen in Noorwegen met de fiets.
Misschien nog wat leuke tochtjes meepakken.
older Budweiser
Beterschap! Ik wil volgend jaar Bordeaux Parijs rijden (in 24 uur).Perez schreef:Gaaf! Ik ga volgend jaar ook die kant op. Helaas zonder fiets; mijn vriendin haat fietsen hahaultra_ivo schreef:-Silkroute 1200 (Tashkent-Bukhara-Tashkent)
On-topic:
Ik ben op het moment niet in de positie om concrete doelen te stellen voor volgend jaar. Ben herstellende van een aanrijding aantal weken geleden waar ik voorlopig nog wel even zoet mee ben.
Ik wil volgend jaar in ieder geval een solo-rondje van 200 - 250 km rijden. Stiekem lijkt het me ook wel heel gaaf om de cyclo van Tro Bro Leon te rijden in april.
- Infinito GB
- Forum-lid
Nog geen plannen voor mij volgend jaar. Dit jaar na een sabbatical van 10 jaar weer een nieuwe start gemaakt, dus rustig aan gedaan. Wil nog wel een uitdaging voor volgend jaar, maar nog geen idee wat. Ideeën zijn welkom.