Oei zwarten, snel herstel toegewenst
Jij ook proton.
Ik draag slechts een vlinderverband. Nu 2 weken verder en ik zit met een bultje. Een hemd alleen aandoen lukt, t shirt nog niet
Mijn schouders staan nog wel mooi recht.
Operatie wilde ik in eerste instantie niet, want dan moet je 2x onder het mes he
Heb ik vroeger al eens gehad.....
Maar mijn volgende controle en rx zullen uitsluitsel geven
Momenteel bronchitis met veel niesbuien......niet leuk
Sleutelbeenbreuk: hoelang duurt herstel zonder operatie
Update : ik ga nu overmorgen al op consult ipv een week later
Enkele niesbuien hebben het geheel niet echt vooruit geholpen, ik sta terug bij af
Hopelijk een hoog dramaqueengehalte en zit ik alsnog op schema, of toch snel onder het mes
Man, wat mis ik de fiets !
btw : bij mij werd het plaatje 18jr geleden na exact 12mnd verwijderd
Enkele niesbuien hebben het geheel niet echt vooruit geholpen, ik sta terug bij af
Hopelijk een hoog dramaqueengehalte en zit ik alsnog op schema, of toch snel onder het mes
Man, wat mis ik de fiets !
btw : bij mij werd het plaatje 18jr geleden na exact 12mnd verwijderd
Sworks Venge
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vlak voordat ik naar de OK ging hoorde ik dat ik een plaatje bovenop kreeg, na de operatie zei de arts dat hij, het grootste plaatje wat hij had, aan de voorkant heeft geplaatst.amclassic-fan schreef:Dat ligt er volledig aan waar het plaatje zit.ProTon schreef:Mij is verteld dat het plaatje gewoon mag blijven zitten mits ik er geen last van krijg.de zwarten schreef:Binnen 9 maanden moet de titanium plaat en 6 bouten er wel weer uit...
- de zwarten
- Forum-lid HC
Plaatje zit bij mij bovenop en bedekt buitenste ⅔ van het sleutelbeen. Lijkt een beetje op dit, maar dan zonder dat zwevende boutje in het midden:
Dokter zei dat bij een nieuwe impact de plaat veel schade kan aanrichten, dus ik ben nu wel een beetje op mijn hoede in het komende half jaar (van januari, dan mag ik weer fietsen tot juni, dan moet de plaat eruit)!
Dokter zei dat bij een nieuwe impact de plaat veel schade kan aanrichten, dus ik ben nu wel een beetje op mijn hoede in het komende half jaar (van januari, dan mag ik weer fietsen tot juni, dan moet de plaat eruit)!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®