je mag hem kopen als het te mooi is 1300€ deal grote bakkers dus doe er 500€ bij als dat toch zo een wonderfiets is zoals jullie beweren...Geef me maar een merckx racefietsklimmer schreef:Te mooi om waar te zijn....?
Betreft vraagje over een mtb
-
- Forum-lid
Ik denk dat je een beetje overreageert. Je hebt toch een mooie fiets?
Wat doet dat er toe? Je hebt em toch al voor 800 Euro gekocht.jpv1965 schreef:Wel Pinacast, wat zou hij dan wel waard moeten zijn na 3j. Geef jij eens je mening
Wat voor kant wil je op met je posts aangezien je eerder vandaag zei:
?jpv1965 schreef:Geef me maar een merckx racefiets
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Oh ja, dat zei je inderdaad heel subtiel vandaag maar niet in je openings post.
Eerst op 12:39:
Hahaha, nee hoor zei je tegen Sebo:
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/ ... 97447.html
En leugen nummer zoveel: 'Kadermaat is large ... Ik verkoop hem wegen knieoperatie.'
Eerst op 12:39:
En dan een minuut later op 12:40:jpv1965 schreef:Geez wat een kinderachtigheid hier...Mijn vraag was gewoon of rotwild goed was , ik kende het niet en ik ben plotseling een leugenaar etc
Ik bied je 1 Euro aangezien je dus idd loopt te liegen (je wilde niet alleen maar weten of Rotwild goed was) en ten tweede omdat je hier je onbeschoft gedraagt en gaat lopen schelden en schreeuwen.jpv1965 schreef:Btw wel met jullie grote bakkers als hij zo goed is koop hem dan zelf want hij is te klein voor mij .....hoeveel heeft u ervoor bende kaaskoppen
Hahaha, nee hoor zei je tegen Sebo:
Sebo schreef: Probeer je een fiets te gaan verkopen
Opmerkelijk hoeveel dit nieuwe verkoop topic overeenkomt met jou te kleine Rotwild:jpv1965 schreef:Nee echt waar sebo , is mijn eerste mtb die ik koop , heb altijd met racefietsen gereden ....btw was een vriend van mij en van mtb ben ik niet op de hoogte zoals van racefietsen kende zelfs dat merk niet.
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/ ... 97447.html
En leugen nummer zoveel: 'Kadermaat is large ... Ik verkoop hem wegen knieoperatie.'
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Zorro schreef:jpv1965 schreef:Geez wat een kinderachtigheid hier...Mijn vraag was gewoon of rotwild goed was , ik kende het niet en ik ben plotseling een leugenaar etcjpv1965 schreef:Btw wel met jullie grote bakkers als hij zo goed is koop hem dan zelf want hij is te klein voor mij .....hoeveel heeft u ervoor bende kaaskoppen
En ik altijd maar denken dat onze zuiderburen zo'n beleefd volkske zijn
Sebo zag het denk ik wel goed....
Rare piepersnijer
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
- plantagenet
- Forum-lid
Scherpe analyse van Zorro!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd