Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

modellen 2011, wanneer bestellen?

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 29 jul 2010 10:22

De nieuwe modellen zijn doorgaans niet vóór september te bestellen, pas na de eerste beurs in Friederichshafen begint de uitlevering op gang te komen. Eventuele pré-orders kunnen natuurlijk wel altijd opgenomen worden, maar deze zullen dan voornmalijk bij de dealer blijven liggen.

fransoos
Forum-lid

fransoos 29 jul 2010 22:30

weet niet hoe dat in Nl zit, de mijne heb ik in Frankrijk besteld.
Maar rond deze periode kunnen de dealers hun "showroom"modellen bestellen, die ze dan vanaf september oktober in hun etalage kunnen zetten. Ik heb dus mijn toekomstige fiets op die manier besteld, als een van de pre-order modellen van de FM.

sebastien
Forum-lid

sebastien 29 jul 2010 23:18

fransoos schreef:weet niet hoe dat in Nl zit, de mijne heb ik in Frankrijk besteld.
Maar rond deze periode kunnen de dealers hun "showroom"modellen bestellen, die ze dan vanaf september oktober in hun etalage kunnen zetten. Ik heb dus mijn toekomstige fiets op die manier besteld, als een van de pre-order modellen van de FM.

Wel ik heb de Trek 2.1 reeds in het echt gezien (stond al in de showroom), deze is deze week binnengekomen. Is ook reeds leverbaar, was wel nog een beperkte stock.

Plaats reactie