Oké ik heb nu zeker mijn huiswerk gedaan heb op internet gekeken en ik ben opzoek naar een fiets met een shimano Tiagra versnelling sinds die net buiten lowlow end zou vallen en degelijke reviews krijgt.
verder zou ik framemaat 50-52 moeten hebben en qua hoe de fiets nou echt versteld zou moeten worden heb ik niet veel idéen maar heb wel opgezocht dat je bepaalde lichaamsmaten hebt die je mee moet nemen bij het verder afstellen van je fiets.
Ik ben bereid dus rond de 650-800 euro voor de fiets met trappers te betalen en andere spullen zullen buiten heb budget vallen maar wel gekocht worden.
Ik ben bij profiel van der linde langs geweest beetje teleurgesteld over aanbod prijsvergelijking (opzoek naar een tiagra versnelling maar dan al op 1000 euro daar) en alleen maar cube en giant fietsen in mijn prijs klasse met een claris versnelling of non-shimano.
Ik heb verder een advertentie op marrktplaats geplaatst en mijn zoekbereik vergroot maar tot nu toe geen 2de hands koopje gevonden.
Graag advies
Opzoek naar instap racefiets
Van Tiagra is er een nieuwe groep: 4700, zou een verklaring kunnen zijn. Online prijzen kun je niet met winkelprijzen vergelijken. Enne....altijd korting bedingen, 5 % is niet vreemd, maar tot 10% soms ook!
Die mentaliteit hebben we niet van korting bedingen in almere dankjewel voor je advies!
Krijg nu hulp van iemand om MP af te zoeken ben erachter gekomen dat er een racefiets categorie was en dat er meer aanbod is dan ik ooit had verwacht
Krijg nu hulp van iemand om MP af te zoeken ben erachter gekomen dat er een racefiets categorie was en dat er meer aanbod is dan ik ooit had verwacht