Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Wie helpt mij te kiezen : Pinarello of Specialized of canyon

mve1982
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2015 21:10

mve1982 04 dec 2015 22:04

Bedankt voor alle reacties ... nu twijfel ik nog serieus maar gaat mijn voorkeur eerder uit naar een van de canyons doordat je idd meer hebt voor de prijs die je betaald.

Ik twijfel tussen volgende :

* Canyon Aeroad CF SLX 8.0 : 4300 euro
* Canyon Aeroad CF SLX 7.0 : 4000 euro
* Canyon Aeroad CF SLX 6.0 : 3300 euro

Ik zie wel dat er lange leveringstermijnen zijn. Iemand ervaring met deze ? Lopen deze soms nog uit ?

Ik wil toch ook zeker zijn dat ik goed op deze nieuwe frames zit. Iemand een idee waar ik dit op voorhand kan laten uitmeten ? ( ik ben woonachtig in West - Vlaanderen / Belgie )

Alsook welke maat ik best neem. ( ze spreken hier over M / l / XL / ... )


Laat maar komen zou ik zeggen ...

Groetjes Michael

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 04 dec 2015 22:08

mve1982 schreef:........ een van de canyons ...........



Laat maar komen zou ik zeggen ...

Groetjes Michael
Hier komt ie: Lees eerst het Canyon topic even. :)
Erg veel toffe reacties over de fietsen en erg veel ergernissen over de leveringstermijnen.

Als je de meer dan 900 pagina's goed hebt doorlezen en er zijn dan nog vragen dan hoor ik het wel.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Myer-man
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 jun 2014 20:46

Myer-man 08 dec 2015 18:27

"Ik wil toch ook zeker zijn dat ik goed op deze nieuwe frames zit. Iemand een idee waar ik dit op voorhand kan laten uitmeten ? ( ik ben woonachtig in West - Vlaanderen / Belgie )"
Adams in Dentergem is alvast een heel gekende - Zie verschillende topics bij Belgische collega's :
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... ms#p743212

Resch2
Forum-lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 05 nov 2015 08:56

Resch2 11 dec 2015 09:11

Myer-man schreef:"Ik wil toch ook zeker zijn dat ik goed op deze nieuwe frames zit. Iemand een idee waar ik dit op voorhand kan laten uitmeten ? ( ik ben woonachtig in West - Vlaanderen / Belgie )"
Adams in Dentergem is alvast een heel gekende - Zie verschillende topics bij Belgische collega's :
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... ms#p743212
Ik zou een vrije ochtend de auto nemen en naar Koblenz rijden, daar hebben ze alle modellen op voorraad om even te testen (rondje op de mega parking) en kunnen ze uw maat middels meetsysteem bepalen. Geef daarbij wel goed aan wat je in een fietshouding zoekt. Mij maten ze XXL (193cm) maar toen ik aangaf zo diep mogelijk te willen zitten ivm wedstrijden gingen ze erg snel over naar een XL omdat daar de balhoofdbuis lager van is. Kijkend naar mn oude fiets zou ik ook op XL zijn uitgekomen dus deze dan ook gekocht. Ben nu 2 ritjes rijk op mn nieuwe aeroad en zeer tevreden, zit er heerlijk op en de fiets gaat als een raket!

Plaats reactie