Kent iemand dit merk?
Ik ga er al niet de regen mee in, laat staan winterneerslag. Veel te bang op de snufferd te gaan met die dunne, gladde bandjesErnie C. schreef:Mooi Root is niet lelijk...
Of zoiets het geld waard is. is totaal afhankelijk van wat je er betaald hebt. De Kwaliteit is leuk voor een zomerseizoen mooi weer ritjes maar als je hem een paar 100km als winterfiets hebt ingezet zal er niet gek veel meer van over zijn.
Ik wilde hem vrijdagmorgen jl. uitproberen maar toen regende het. Gewoon weer mijn andere bike gepakt. Hij zal inderdaad bij mooi weer meer frisse lucht krijgen
-
- Forum-lid
Het is toch geen chinees carbon....
Zal een leuke fiets zijn om te checken of een racefiets sowieso iets voor jou is.
Als dat wel zo is, zal je heel snel een andere willen.
Iets wat ik nog nooit gezien heb is een stuurpen met lasnaden... Daar heb ik wel m'n twijfels over. Als dat breekt...
Als dat wel zo is, zal je heel snel een andere willen.
Iets wat ik nog nooit gezien heb is een stuurpen met lasnaden... Daar heb ik wel m'n twijfels over. Als dat breekt...
Alles aan zo'n fiets is van minderwaardige kwaliteit, dit gewoon om de prijs te drukken.Dan G. schreef:Leg dat eens uit dan.
Wat is er slecht, en belangrijker nog, gevaarlijk aan?
Hopelijk voor u breekt er niets af op het moment je op de trappers staat en "alles aan het geven" bent, of gewoon eens een put niet kan ontwijken.
Welnee joh, een zwaar aluminium frame, 32-spaaks wielen en een simpele 7 speed Shimano groep is misschien niet erg sofisticated, maar het breekt ook niet zomaar doormidden. Ik denk dat er lichtgewicht carbon frames van onder de kilo zijn, die minder betrouwbaar zijn...
Uiteindelijk moet je het altijd zelf doen op de fiets en als TS zijn eerste kilometers op deze fiets maakt en er verslaafd aan raakt, dan is het gewoon een goede fiets, die dan vanzelf wel een keer vervangen wordt door lichtere fiets met een duurdere groep.
Uiteindelijk moet je het altijd zelf doen op de fiets en als TS zijn eerste kilometers op deze fiets maakt en er verslaafd aan raakt, dan is het gewoon een goede fiets, die dan vanzelf wel een keer vervangen wordt door lichtere fiets met een duurdere groep.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets