BRM 200 km. Boekelo, dinsdag 29 december
Bij de vorige 200 in Boekelo afgelopen maand heb ik de eerste 40km grotendeels met anderen samengereden. Dan solo tot Zwolle en vanaf Zwolle weer samen met 2 anderen tot de finish. Dus meer dan de helft met anderen gereden. Dat terwijl ik normaal een an de langzaamsten ben. Als jij een gemiddelde van 25 aankunt vindt je bijna altijd een groepje.
-
- Forum-lid
Afhankelijk van "normale" omstandigheden wat fietsen betreft, is dit een goede aanname, Walter!Joseba schreef:Hoi Ivo, dank voor de verheldering. Een Garmin heb ik wel dus dat gaat het probleem niet zijn. Ook de afstand an sich is niet het thema, maar om dat helemaal solo te rijden lijkt me wel wat zwaar zo in december. Een groepje is dan wel prettig. Enerzijds omdat je elkaar dan wat uit de wind kan houden, anderzijds om de tijd wat te doden met wat geouwehoer. Een moyenne van 25 lijkt me dan haalbaar. Helm met verlichting heb ik ook en op de winterfiets zit een zadellamp. Ik potlood m in de agenda.
-
- Forum-lid
Wij komen ook met een clubje van Ledig Erf ... ten minste met vier
GPS track en routebeschrijving staan inmiddels als download hier: http://ern-ossendrecht.nl/gps-routes/19 ... outes.html
ff een vraagje wij willen deze tocht mogelijk ook gaan rijden met een paar. Maar ik zie dat mensen zich ingeschreven hebben? Houd dit in dat je een jaar lidmaatschap moet nemen. Of kan je ook eenmalig deelnemen?
Zo ja wat zijn de kosten hier van.
Bvd
Edit gevonden mijn fout
Bvd
Edit gevonden mijn fout
Lidmaatschap staat los van het deelnemen. Qua prijs heb je 3 varianten bij brevetten:remco1b schreef:ff een vraagje wij willen deze tocht mogelijk ook gaan rijden met een paar. Maar ik zie dat mensen zich ingeschreven hebben? Houd dit in dat je een jaar lidmaatschap moet nemen. Of kan je ook eenmalig deelnemen?
Bvd
Edit gevonden mijn fout
Lid van niets dan betaal je de volle prijs
Ben je NTFU lid (dus lid van een toerclub) dan krijg je korting
Ben je lid van ERN (de organiserende vereniging) dan krijg je nog meer korting.
Er is geen enkel lidmaatschap verplicht.
-
- Forum-lid
Idem. En niet helemaal 100 % fit.
Ik las zojuist dat er 59 fietsers zijn vertrokken vanmorgen. Wat een opkomst!
Ik las zojuist dat er 59 fietsers zijn vertrokken vanmorgen. Wat een opkomst!