Vanmiddag een mede-fietser gezien met de pedalen die ik in gedachten had: gewone pedalen, maar aan één kant zat een kliksysteem.
Hij wist me te vertellen dat het Shimano's waren, maar het type wist hij niet. En spijtig genoeg vind ik niet op de website van Shimano...
Klikpedalen afwisselen met gewone
Sancho schreef:Vanmiddag een mede-fietser gezien met de pedalen die ik in gedachten had: gewone pedalen, maar aan één kant zat een kliksysteem.
Hij wist me te vertellen dat het Shimano's waren, maar het type wist hij niet. En spijtig genoeg vind ik niet op de website van Shimano...
link
Groot platform met goede grip, ook met normale schoenen
Ik denk dat je de M-324 bedoelt van Shimano http://www.sheldonbrown.com/harris/imag ... d-m324.jpg rij er al jaren mee, ideale dingen.
@jlve: die zullen het zijn denk ik. Straks eens naar de fietswinkel om info ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@spietpiet: die zijn hier ook al aan bod gekomen en zien er ook wel goed uit
Gisteren heb ik ze hier in een winkel zien liggen voor €80 (30 euro meer dan futurumshop) ![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@spietpiet: die zijn hier ook al aan bod gekomen en zien er ook wel goed uit
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Sancho schreef:@jlve: die zullen het zijn denk ik. Straks eens naar de fietswinkel om info
@spietpiet: die zijn hier ook al aan bod gekomen en zien er ook wel goed uitGisteren heb ik ze hier in een winkel zien liggen voor 80 (30 euro meer dan futurumshop)
Hier zijn ze nog een stuk goedkoper:
Bike -Component.de
Deze pedalen zijn een stuk prettiger dan de PD-M 324 door het veel groter platform.
Heb beide, dus spreek uit ervaring.
-
- Forum-lid
dubbelzijdige spd pedalen waar je op 1 zijde adapters plaatst kunnen een oplossing zijn voor je probleem