hendrikjan schreef:mark331m schreef:toch interessant om te zien dat LA al vele jaren wordt beschuldigd van doping, terwijl dat tot op heden nooit is bewezen, ook niet na de vele testen die hij heeft ondergaan. Waar is de tijd dat je per definitie onschuldig bent, tenzij het tegendeel wordt bewezen? Het is heel simpel, of je hebt keihard bewijs en dat lever je aan bij de betreffende instantie of je houd je klep en laat mensen genieten van het wielrennen. landis heeft al reeds bewezen graag te mogen liegen, dus zijn uitspraken vind ik persoonlijk niet heel spannend. Valt in de catagorie van Joran, die zegt niemand te hebben vermoord.
Ik sluit mij overigens aan bij de mooi woorden van superrose hierboven, dat het een hele mooie tijd was waar ik enorm van heb genoten. Zeker gezien het feit dat LA een leeftijdsgenoot is van mij, was het idd ook een beetje mijn droom. Ik dank hem dan ook voor de prettige uurtjes die ik samen met hem heb mogen maken, genietend van zijn mooie stijl en de strijd oom het velbegeerde geel.
Amstrong, bedankt!!
Is het al bewezen dat joran iemand heeft vermoord? Verder, zal ik er ook niet heel erg van wakker liggen of het nu wel of niet een gebruiker is/was, maar een leuke soapserie is het wel
Scherp? Zoals ik zelf al vermelde, heb je bewijs lever deze dan aan bij de juiste instanties. Bij Joran is dit dus inderdaad gebeurd en de instaties buigen zich nu over dat bewijsmateriaal. Dus ja, daar is genoeg matriaal voorhanden wat kan worden gebruikt in een rechtzaak. Om het bruggetje weer naar armstrong te slaan, de bewijzen zijn niet steekhoudend en dus kan een instantie zich daar vooralsnog niet over buigen. Iets roepen is dus in dit geval iets te makkelijk denk ik.