Jammer. Op meerdere punten. Er zijn redelijk wat reacties gekomen op korte tijd. Met goedbedoelde antwoorden en ook tips. Dat je die conclusie trekt zegt meer over jou dan over de reacties. Verder vind ik het jammer dat er gevloekt moet worden bij een onderwerp reactie waarbij die totaal irrelevant is. Ik vind dit een prettig forum, mede door het taalgebruik .wielracer schreef:Jesus, allemaal vriendjes van Wielerkoopjes hier? Laat maar zitten verder
Wielerkoopjes
is het fietsen aan het her-ontdekken
Ik probeer te begrijpen waar je je druk over maakt maar het lukt me niet. Je hebt besteld, betaald en ontvangen en hebt nu een onbehaaglijk gevoel omdat het goedkoper is verzonden dan daar waar je voor betaald hebt. En als het in een doosje was binnengekomen was het prima geweest. Voor mij zou het de opwinding niet waard zijn.
Ik snap je frustratie, en vind het ook niet netjes om op verzendkosten te verdienen, maar ze hebben het nou eenmaal zo gedaan.
Je moet gewoon kijken of de totaalkosten het voor jou waard zijn om een product te kopen, hoe ze het komen brengen zal mij iig niet zo boeien.
Maar nogmaal, het is niet netjes.
Je moet gewoon kijken of de totaalkosten het voor jou waard zijn om een product te kopen, hoe ze het komen brengen zal mij iig niet zo boeien.
Maar nogmaal, het is niet netjes.
-
- Forum-lid
Hierbij onze reactie.
Inmiddels is er gereageerd op de mail van de heer Cornelissen..
Meneer Cornelisse heeft 4,90 voor zijn zending betaald, geen 6,95. Hij vroeg om 1 euro terug te storten, omdat het als brievenbus zending is verstuurd en niet als pakket. In de regio bezorgen we bestellingen soms de zelfde avond nog, dan verreken we ook niet de verzendkosten met de klanten.
Indien mogelijk proberen we altijd onbreekbare producten met een brievenbus zending te versturen. Dit is qua inpakken en verzendklaar maken soms iets omslachtiger, maar voor de klant makkelijker, omdat je er dan niet voor thuis hoeft te blijven. Het ligt de volgende werkdag op je deurmat..
Bij deze bestelling werd door onze webshop automatisch 4,90 gerekend. Dit heeft hij ook betaald en voor het totaal bedrag zorgen wij dat het de volgende werkdag aankomt en dit is gebeurd.
Mvg,
Sipke
Wielerkoopjes.nl & CycleXclusive.com
Inmiddels is er gereageerd op de mail van de heer Cornelissen..
Meneer Cornelisse heeft 4,90 voor zijn zending betaald, geen 6,95. Hij vroeg om 1 euro terug te storten, omdat het als brievenbus zending is verstuurd en niet als pakket. In de regio bezorgen we bestellingen soms de zelfde avond nog, dan verreken we ook niet de verzendkosten met de klanten.
Indien mogelijk proberen we altijd onbreekbare producten met een brievenbus zending te versturen. Dit is qua inpakken en verzendklaar maken soms iets omslachtiger, maar voor de klant makkelijker, omdat je er dan niet voor thuis hoeft te blijven. Het ligt de volgende werkdag op je deurmat..
Bij deze bestelling werd door onze webshop automatisch 4,90 gerekend. Dit heeft hij ook betaald en voor het totaal bedrag zorgen wij dat het de volgende werkdag aankomt en dit is gebeurd.
Mvg,
Sipke
Wielerkoopjes.nl & CycleXclusive.com
sob schreef:pffffff.....of ze 1 euro willen terug storten.....
In wat voor wereld leven we toch?
Ja dat vraag ik me ook regelmatig af. Een heleboel werk en moeite trouwens nog, voor die ene euro. Als je net zo veel determinatie in je racefiets weet te proppen wordt 't misschien ooit nog wat.
Veni. Vidi. Fietsie.