Als je niet per se carbon wil, en het niet erg vind om wat minder uit te geven;
Als ik zelf een fiets zou aanschaffen om door weer en wind woon-werk verkeer te doen, en regelmatig in de modder te spelen, zou ik deze serieus overwegen:
http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXLDNRIV ... -road-bike
Cyclocrosser kopen
Inmiddels de fiets al in huis ? Hoe bevalt de CAADX ?Ikon schreef:Ik heb dinsdag deze gekocht als afwisseling om lekker mee door het bos te rossen en als winter en slechtweer fiets.
Dinsdag kan ik hem ophalen,ben benieuwd.
Suc6 met de zoektocht.
Mooie fiets, ik lees best positieve dingen over Planetx.wouterj schreef:Als je niet per se carbon wil, en het niet erg vind om wat minder uit te geven;
Als ik zelf een fiets zou aanschaffen om door weer en wind woon-werk verkeer te doen, en regelmatig in de modder te spelen, zou ik deze serieus overwegen:
http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXLDNRIV ... -road-bike
De fiets die jij stuurt in het olive green met een upgrade vd wielen is ook niet mis.
Die XLS is trouwens ook een schitterend apparaat.
Heb je zelf ervaring met Planetx fietsen ?
Is er voor jullie ook een overtuigende reden om een steekas boven een quick release te kiezen ? Ik denk zelf dat het voor mijn type gebruik geen klap uit maakt, maar ik ben wel eens benieuwd naar jullie mening.
-
- Forum-lid
Inmiddels de fiets al in huis ? Hoe bevalt de CAADX ?SvenvW schreef:Ikon schreef:Ik heb dinsdag deze gekocht als afwisseling om lekker mee door het bos te rossen en als winter en slechtweer fiets.
Dinsdag kan ik hem ophalen,ben benieuwd.
Suc6 met de zoektocht.
Ja geweldige fiets,nu twee ritten mee gedaan,gister door het bos en over de hei bij Hilversum .
Rijd overal zo makkelijk over en doorheen,zelfs met de aangepaste banden,zal met de cross banden wel helemaal een feest zijn,die ik er overigens wel bij heb.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020