Schoonmaken carbon remrand
-
- Forum-lid
Even off topic...
Wat voor wielen heb je. Kan de foto slecht inschatten.. En het oogt .... Ehm hoe zeg ik het.... Anders dan standaard. Vormgeving en aantal spaken etc etc.
Wat voor wielen heb je. Kan de foto slecht inschatten.. En het oogt .... Ehm hoe zeg ik het.... Anders dan standaard. Vormgeving en aantal spaken etc etc.
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
-
- Forum-lid
Fraai spul, echter totaal ongeschikt voor mij
-
- Forum-lid
Ow.... Ik ben zelf geen lightweight (92 kg) dus te weinig spaken en te lichte naven voor mijn gebruik. En toch vind ik weinig spaken nog steeds fraai smoelen.
Heeft vast een Pina
Gewoon idd met aceton schoonmaken als het al nodig is, normaal gesproken met gewoon schoonmaken bij het poetsen van je fiets zou voldoende moeten zijn.peterx schreef:Ik heb de vraag ook gesteld aan Lightweight (fabrikant) en die adviseren aceton, maar dat vind ik best agressief spul.
Overigens prachtige wielen Peters!
YFood !!!
dank, ben er erg blij mee, met de hele fiets ben ik trouwens erg contentcsteenbe schreef:Gewoon idd met aceton schoonmaken als het al nodig is, normaal gesproken met gewoon schoonmaken bij het poetsen van je fiets zou voldoende moeten zijn.peterx schreef:Ik heb de vraag ook gesteld aan Lightweight (fabrikant) en die adviseren aceton, maar dat vind ik best agressief spul.
Overigens prachtige wielen Peters!
Ik had t over die tandarts
-
- Forum-lid
De vraag is of je een tandarts die een pina rijdt aan je gebit laat "sleutelen" ?? (waarschijnlijk het type dat enkel naar de geweldige borstpartij van zijn assistente gluurt tijdens onderhoud aan je gebit)