Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Malafide websites

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 02 jun 2016 12:10

Nee_Nee schreef:
fietser1972 schreef:Als je met credit card hebt betaald, is een telefoontje of mailtje naar je credit card maatschappij voldoende om de transactie terug te draaien.
+1. Verder geen aandacht aan besteden. Ooit een keer een akkefietje gehad met een pakketje uit Frankrijk. Zij hadden het verzonden (zeiden ze) en ik had het niet ontvangen (zei ik). Uiteindelijk de correspondentie (Mail) aan de creditcard-maatschappij overgedragen. Flinke tijd later werd het geld teruggestort, nadat de Franse firma door hen nog in de gelegenheid werd gesteld te leveren
Volgens mij moet je dan wel binnen een maand dit aangeven bij de CC maatschappij, dan kunnen ze je betaling gewoon cancelen.

IkBenSpecialized
Forum-lid

Gebruikersavatar IkBenSpecialized 03 jun 2016 13:51

Het klinkt eigenlijk net als deze: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=72343

Jan Gulden
Forum-lid

Gebruikersavatar Jan Gulden 15 jul 2016 20:25

IkBenSpecialized schreef:Het klinkt eigenlijk net als deze: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=72343
Inderdaad het zelfde verhaal. Ik moest volgens de Creditcardmaatschappij eerst wachten op de levering. Als het binnen twee manden niet geleverd was dan kon ik mijn geld terug gestort krijgen. Vlak voor de deadline een pakje uit Hongkong, en idd de grootste nep. Maten weliswaar goed maar de stof en het materiaal grote rotzooi. Volgens de CM kan ik mijn geld wel terugkrijgen, maar idd, toon maar eens aan dat het fake is. En terugsturen naar China gaat op eigen kosten en is peperduur....
Bellen op een racefiets mag, moet zelfs.......

streamer68
Forum-lid

streamer68 24 jul 2016 00:23

Webwinkels waarbij ik bij contactinformatie alleen een formulier krijg zonder adresgegevens etc laat ik gelijk al links liggen. Maar buiten dat, als je even rondkijkt op die site moet er gelijk al een belletje gaan rinkelen.

Plaats reactie