Neem je toch een triple.havana schreef:Omdat ik met 11-speed nog altijd moet wisselen als van het polderland naar het hooggebergte ga. Met 12-speed is dit niet meer nodig.
Dura Ace 9100
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40271
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
3x8, stuk goedkoper ook
Less is bore
Belangrijkste 'veranderingen':
- direct mount achterderailleur
- bredere cranks
- geruisloze achternaaf
- ANT+ / BLE compatible
- Ti spider in de cassette
- Hydrolische shifters kleiner formaat
Blijft dus 11 speed, bedraad...
Grtz
- direct mount achterderailleur
- bredere cranks
- geruisloze achternaaf
- ANT+ / BLE compatible
- Ti spider in de cassette
- Hydrolische shifters kleiner formaat
Blijft dus 11 speed, bedraad...
Grtz
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Bij di2 is hoef je dan geen extra module aan te schaffen.amclassic-fan schreef:Wat moet er compatible zijn met ANT+ of BLE?
Bredere cranks? Wie zit daar op te wachten?
En powermeter in de crank.
En wat ik gelezen heb dat de di2 module bij je stuur meer weggewerkt is in je stuur.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen ?Erik1.0 schreef:- direct mount achterderailleur
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Wat wissel je dan? Cassette of voorblad?havana schreef:Omdat ik met 11-speed nog altijd moet wisselen als van het polderland naar het hooggebergte ga. Met 12-speed is dit niet meer nodig.
Wat mij betreft zou voor op het vlakke een 11-21 cassette wel erg tof zijn. Zeker voor tijdritten bijvoorbeeld.
Beide. 39 voorblad met een kleine cassette. Met 12-speed zou een setup met 50/34 en een klimcassette een optie worden. Dat kan nu ook wel, maar er zijn nadelen (grote gaten en veel schakelen vooraan). Deze nadelen spelen overigens minder als je veel in groepen rijdt, met een hele lage RPM of gewoon een heel hoog niveau hebt. Voor mij geldt dit niet.
Mijn god die crank....