waarom dames (nog steeds) in de minderheid op het forum?
Zolang we maar een postende vrouwelijke 'bikkel' hebben als jij TumTumTum komt alles goed.
Het zal me boeien waarom de rest niets van zich laat horen (we hebben Jans, Sweety2008 Margriet en girlinred natuurlijk ook nog).
Kom op vrouwen!! Post! Laat je niet afschrikken aangezien we dezelfde sport/hobby hebben en alle vrouwelijk specieke inbreng andere wielrensters kan helpen en over de dam helpen.
Het zal me boeien waarom de rest niets van zich laat horen (we hebben Jans, Sweety2008 Margriet en girlinred natuurlijk ook nog).
Kom op vrouwen!! Post! Laat je niet afschrikken aangezien we dezelfde sport/hobby hebben en alle vrouwelijk specieke inbreng andere wielrensters kan helpen en over de dam helpen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Jongens heel eenvoudig. De meeste vrouwen zitten niet te wachten op ons oeverloos geouwehoer over fietsen, en dat we het allemaal beter weten dan de ander(e) man(nen).
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Je vergeet Louise en Helen!Zorro schreef: Het zal me boeien waarom de rest niets van zich laat horen (we hebben Jans, Sweety2008 Margriet en girlinred natuurlijk ook nog).
Btw, ik ben daar dan ook misschien weer een afwijking in maar ik vermaak me altijd kostelijk met het Schone Dames topic, zoveel onzin bij elkaar en af en toe nog een leuke excuusfiets.
Veni. Vidi. Fietsie.
– Vrouwen die meelezen gebruiken vaker de zoekfunctie? En hoeven dan niet weer te vragen naar iets dat al eerder voorbijgekomen is.
– Vrouwen zijn misschien tevreden met die ene fiets die ze hebben, met dat ene setje wielen? En hoeven dus niet te vragen wat ze er nog meer bij moeten kopen.
– Vrouwen zitten niet te wachten op antwoorden als:
. met een 30x25 kom je overal boven
. als je dat niet kunt, kun je waarschijnlijk geen pijn lijden
. iedereen kan overal in D1 fietsen
Daarnaast denk ik wel dat het klopt dat vrouwen die gaan fietsen vaak al een fietsende partner of vader/broer hebben, die kan adviseren.
@Zorro Je begint wel oud te worden. Hoe lang is het geleden dat girlinred gereageerd heeft?
– Vrouwen zijn misschien tevreden met die ene fiets die ze hebben, met dat ene setje wielen? En hoeven dus niet te vragen wat ze er nog meer bij moeten kopen.
– Vrouwen zitten niet te wachten op antwoorden als:
. met een 30x25 kom je overal boven
. als je dat niet kunt, kun je waarschijnlijk geen pijn lijden
. iedereen kan overal in D1 fietsen
Daarnaast denk ik wel dat het klopt dat vrouwen die gaan fietsen vaak al een fietsende partner of vader/broer hebben, die kan adviseren.
@Zorro Je begint wel oud te worden. Hoe lang is het geleden dat girlinred gereageerd heeft?
-
- Forum-lid
Voor diegene die het niet begrepen: ik reageerde op bovenstaande vraag van Monsieur Pinot.monsieurpinot schreef:wat heeft dat met de topicvraag te maken?alien schreef:http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=42118
En 'chauvinisme' kun je inderdaad in Van Dale op gaan zoeken, maar je kunt ook de link leggen met de engelse uitdrukking "male chauvinist pig'
Je hebt gelijk.TumTumTum schreef:Je vergeet Louise en Helen!Zorro schreef: Het zal me boeien waarom de rest niets van zich laat horen (we hebben Jans, Sweety2008 Margriet en girlinred natuurlijk ook nog).
Klopt (niet dat ik oud word aangezien ik me girlinred nog herinner maar het is is idd enige tijd geldenen dat zij hier reageerde) maar girlinred herinner ik me als als een stoere wielrenster. Vraag amclassic-fan maar die koppeltijdritten met haar reed.Jans schreef:
Eigenlijk meer dan genoeg vrouwen hier op dit dit forum dus.
Close Topic Mods !
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Heb twee dames in huis die fietsen. Eén wil wereldtop worden, en ander "gewoon lekker" fietsen. Als er iets is of willen weten komen ze meestal bij mij. Mijn dochter sleutelt af en toe wel zelf. Maar rondneuzen op een forum, nou nee, dat vinden ze beiden echt helemaal niets.
Nou....don't get your hopes up.
ik google net voor de lol eens op Viva forum wielrennen en dan kom ik uit bij dit:
http://forum.viva.nl/forum/overig/de-er ... ages/45433
Er is niet eens een sportsubforum op dat Viva forum. Sport wat is dat?
ik google net voor de lol eens op Viva forum wielrennen en dan kom ik uit bij dit:
http://forum.viva.nl/forum/overig/de-er ... ages/45433
Er is niet eens een sportsubforum op dat Viva forum. Sport wat is dat?
Veni. Vidi. Fietsie.