Zo te zien het NSK op de Nedereinds berg.BonoCross schreef:Aardig vet om zo je koers te analyseren! Vooral ook leuk om renners kapot te zien gaan in je wiel . Wat voor koers was dit trouwens?
Fietscamara
-
- Forum-lid
Klopt. En Joep mag ook wel even z'n uitslag daar vermeldenvermeulen schreef:Zo te zien het NSK op de Nedereinds berg.BonoCross schreef:Aardig vet om zo je koers te analyseren! Vooral ook leuk om renners kapot te zien gaan in je wiel . Wat voor koers was dit trouwens?
-
- Forum-lid
Ja, die uitslag mag er zijn. Ik ben de middelste op bijgevoegde foto
Nu moet ik ook vermelden dat de accu dus leeg was na een uur koers en dat de eindsprint er helaas niet op staat. Dat is dan wel weer balen
Bij deze een linkje naar ebay:
http://www.ebay.com/itm/Pocket-Sport-He ... 832wt_1185" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is een voorbeeld, als je even zoekt op 'sport camera mini dv' krijg je er heel veel, misschien ook nog wel goedkoper.
Had 'm eerst voorop m'n stuur gemonteerd. Voor de afdaling ideaal, maar voor in het peloton wat minder. Je krijgt namelijk vooral konten. Eerste 5 minuten wel interessant, maar daarna wordt het een beetje veel van hetzelfde.
Nu moet ik ook vermelden dat de accu dus leeg was na een uur koers en dat de eindsprint er helaas niet op staat. Dat is dan wel weer balen
Bij deze een linkje naar ebay:
http://www.ebay.com/itm/Pocket-Sport-He ... 832wt_1185" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is een voorbeeld, als je even zoekt op 'sport camera mini dv' krijg je er heel veel, misschien ook nog wel goedkoper.
Had 'm eerst voorop m'n stuur gemonteerd. Voor de afdaling ideaal, maar voor in het peloton wat minder. Je krijgt namelijk vooral konten. Eerste 5 minuten wel interessant, maar daarna wordt het een beetje veel van hetzelfde.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Net voor €12,65 incl. verzendkosten ook zo'n ding besteld. Ben benieuwd. Kan ik in ieder geval geen buil aan vallen..
-
- Forum-lid
Houd er wel rekening mee dat je een geheugenkaartje moet bijkopen. Bij de camera die ik kocht bij de Aldi zat een kaartje van 2gb, daarmee kun je een klein half uurtje filmen. Nu heb ik een kaartje van 8gb, die is minder snel vol dan dat de accu leeg is. Afstelling duurt ook een tijdje, omdat je niet direct kunt zien wat je filmt. Ik heb eerst veel lucht en veel asfalt gefilmd voordat ik andere wielrenners kon gaan filmen. Heb met m'n telefoon een foto geprobeerd te maken van hoe ik de camera bevestigd heb, kwaliteit is niet echt top, maar het idee is duidelijk.
@alpdhuez: heb je een bid gedaan of direct de camera gekocht? En bij welke verkoper op ebay? Zou je ons op de hoogte willen houden van hoe het loopt met verzenden en zo? Ik ben wel benieuwd, en met mij wat mensen van m'n club die misschien ook een cameraatje willen aanschaffen.
@alpdhuez: heb je een bid gedaan of direct de camera gekocht? En bij welke verkoper op ebay? Zou je ons op de hoogte willen houden van hoe het loopt met verzenden en zo? Ik ben wel benieuwd, en met mij wat mensen van m'n club die misschien ook een cameraatje willen aanschaffen.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb direct kopen gedaan. Vaak als je dat doet zijn de verzendkosten lager. Bij de mijne zit meen ik wel een geheugenkaart meegeleverd (wel naar gekeken). Heb overigens een iets ander type maar met praktisch dezelfde specificaties. Verzenden duurt ca. 2 weken. Zal tegen die tijd een update verzorgen, hopelijk met leuke beelden.