Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.
-
snowkrash
- Forum-lid
snowkrash
10 aug 2016 08:31
jorritwillaert schreef:Bedankt, heb je een idee of de Vittoria Corsa G+ Isotech een goede band is (lees dat die nogal snel slijt)?
Ik neig erg naar deze band (tvv mijn huidige open Corsa SC). De beoordelingen op meerdere grotere fietssites zijn erg goed, incl. gebruikerservaringen ... Fiets magazine is tot nog toe de enige die ze als OK beoordeelt, maar niet meer.
Apart. Obv alle andere beoordelingen is deze toch mijn favoriet, naast misschien de Grand Prix TT. Maar die is zo saai zwart, naast de mooie skin walls van de Corsa.
-
bartg
- Forum-lid
bartg
10 aug 2016 08:48
Zeer tevreden van de Veloflex Corsa 25 (niet getest in Fiets van juli). Subliem rijgedrag en, mits een beetje "propere" rijstijl (geen problem op triatlons, veronderstel ik) ook behoorlijk lekbestendig. Ik weet dat er mensen zijn die dit tegenspreken, maar dat is toch mijn persoonlijke ervaring. Je doet er wel geen 5000 of 7000 km mee zoals met sommige Vredesteins of Conti's, maar een 3000 achter en het dubbele vooraan zijn echt geen probleem.
EM EMX3 C SR - EM Eeklo70 SRAM 1X - EM Corsa C NR - Bianchi MegaPro Athena - Holdsworth Mistral
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
10 aug 2016 09:02
Dit topic gaat op slot, want dit gaat nergens toe leiden. Er zijn al genoeg algemene topics over banden.
Voor een specifieke vraag kan eventueel een nieuw topic geopend worden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’