Je kunt proberen de connector even in te spuiten met contactspray (of als je dat niet hebt WD40).
Een vriend van mij had precies hetzelfde probleem; zijn 810 laadde niet meer op als hij hem aan de lader prikte.
Toch maar eens met WD40 op het connectortje gespoten, het stekkertje er een paar keer in en uit halen, even schoon/droog maken en hij deed het weer.
Desalniettemin is het naar mijn mening een gebrek aan het product.
Garantie afhandeling Garmin
Vreemd dat Garmin zo moeilijk doet, zelf een dergelijk probleem gehad met een 800. Na 2 en half jaar dus buiten garantie gewoon onder garantie gemaakt dus het kan wel!
Verder idd afhandelen met bakker racing zij zijn je aanspreekpunt.
Verder idd afhandelen met bakker racing zij zijn je aanspreekpunt.
YFood !!!
- Italia_david
- Forum-lid
Garmin en afhandeling van kapotte producten bedroevend.
heb in december een Edge 810 opgestuurd; men vertelde me dat ik met €90 een NOH edge 810 kreeg.
de betaling gedaan en de "nieuwe" edge 810 binnen gekregen; na drie ritjes beginnen de problemen weer.. dus NOH is dus niet zo nieuw (op deze zit 6 maanden gerantie) maar moet zeggen dat ik aardig klaar ben met de term NOH, want de 810 wordt wederom opgestuurd en krijgen dan weer een NOH terug... wachten op het volgende probleem dus)
onder tussen ben je de edge dik 4 weken kwijt; als fietser is dat niet grappig..
heb in december een Edge 810 opgestuurd; men vertelde me dat ik met €90 een NOH edge 810 kreeg.
de betaling gedaan en de "nieuwe" edge 810 binnen gekregen; na drie ritjes beginnen de problemen weer.. dus NOH is dus niet zo nieuw (op deze zit 6 maanden gerantie) maar moet zeggen dat ik aardig klaar ben met de term NOH, want de 810 wordt wederom opgestuurd en krijgen dan weer een NOH terug... wachten op het volgende probleem dus)
onder tussen ben je de edge dik 4 weken kwijt; als fietser is dat niet grappig..
#passioneceleste #ridebianchi