WIND21
Dat frame zag ik al langskomen! Ik ben heeel benieuwd naar het resultaat.
Zadelpen van Fizik vind ik wel chique staan, hoor! Maar ben bevooroordeeld, mijn afmontage is dan ook geheel van Fizik.
Zadelpen van Fizik vind ik wel chique staan, hoor! Maar ben bevooroordeeld, mijn afmontage is dan ook geheel van Fizik.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Dat filmpje durfde ik toch niet aan. Te spannend. Al vind ik het resultaat daar wel erg geslaagd.monsieurpinot schreef:ah, ik dacht al dat jij die Wouter in het 'Bart bouwt een frame topic' was. Mooi! heb je geen tipje van de sluier van het design (behalve dat filmpje dan)??
Ritte
Het wordt een volledige Deda Superleggera/o wat betreft zadelpen, stuurpen en stuur. Stuur en stuurpen zijn polish on black, zadelpen black.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Hoe lang laat je ons nog in spanning?
Nou, dat duurt nog wel even.
In de week van 24 oktober heb ik mijn dissertatie (vandaar ook dit frame) en ben van plan in het daaropvolgende weekeinde het frame op te halen. Opbouwen gedurende de eerste 2-3 weken van november omdat er nog een buitenlandse trip tussendoor fietst.
Nou, dat duurt nog wel even.
In de week van 24 oktober heb ik mijn dissertatie (vandaar ook dit frame) en ben van plan in het daaropvolgende weekeinde het frame op te halen. Opbouwen gedurende de eerste 2-3 weken van november omdat er nog een buitenlandse trip tussendoor fietst.
- rielplayer
- Forum-lid
Nu moest ik in al mijn onwetendheid even opzoeken wat dissertatie betekent, proefschrift dus
Mooi cadeau aan jezelf. Succes met promoveren!
Mooi cadeau aan jezelf. Succes met promoveren!
Ik heb wat fototjes van frames die ik mooi vond over de schutting gegooid met wat tekstuele uitleg erbij wat ik wil. Na verloop van tijd convergeerde dat richting een ontwerp wat Bart op mijn verzoek in een pdf heeft gezet. Ik neem aan dat hij daar BikeCad Pro (google) + paint of paint.net voor gebruikt heeft. Ik ben zelf niet handig (en geduldig) genoeg in Paint, photoshop ed (geef mij maar python, matlab, fortran ofzo) om dat zelf nets voor elkaar te krijgen. Daarna heb ik zelf nog wat kleine aanpassingen voorgesteld, maar omdat niet alles technisch mogelijk is, moet je toch compromissen sluiten.
Uiteindelijk vind ik het ook goed spannend wat het gaat worden!
Uiteindelijk vind ik het ook goed spannend wat het gaat worden!
Allright, vorige week kreeg ik een fototje van Bart doorgestuurd. Hij had het frame bij de spuiter opgehaald.
Aankomende donderdag ga ik het bij Bart ophalen. Ik heb net ook de Record EPS groepset opgehaald, dus de komende weken ga ik op water en brood.
Aankomende donderdag ga ik het bij Bart ophalen. Ik heb net ook de Record EPS groepset opgehaald, dus de komende weken ga ik op water en brood.
-
- Forum-lid HC