![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Wielrenners zijn gek
- Sha Kokken
- Forum-lid
Ik ben maar eens begonnen aan mijn verse The Dalmore Valour ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ijbier wit hier
Jongens, weten jullie niet hoe gevaarlijk dat alcohol is!?!? Echt gestoord, die wielrenners!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
je wilde zeggen dat jij aan het spuitwater oid zit nu?
-
- Forum-lid
Munkie, angst is jou grootse vijand. Verkoop je fiets !!
En ga schaken dammen of klaverjassen. En doe dat dat thuis want onderweg kan er een hoop gebeuren.
En ja, sommige fietsers gedragen zich als malloten.
En ga schaken dammen of klaverjassen. En doe dat dat thuis want onderweg kan er een hoop gebeuren.
En ja, sommige fietsers gedragen zich als malloten.
er wordt wat lacherig gedaan hier maar opzich heeft die wel een punt.....
Neem de boulevard hier in Noordwijk: op een mooie dag stikt het van de auto's en rijden ze file over de boulevard.
(waarom mag joost weten want de boulevard is niet de mooiste, maar dat is een ander verhaal
)
Her en der wat oversteekpunten die onoverzichtelijk worden door de file van auto's en dan de wielrenners die over de boulevard gaan.... als een malle. Daarbij niet letten op de oversteekpunten en de mensen die onverwachts vanachter de auto's opdoemen.
Het commentaar is vaak niet van de lucht terwijl toch echt de voetgangers voorrang hebben.
TS brengt het wat dramatisch idd maar het punt wat ie wil maken is wel valide.
En dan ben ik pas 40.... moet je nagaan!
Neem de boulevard hier in Noordwijk: op een mooie dag stikt het van de auto's en rijden ze file over de boulevard.
(waarom mag joost weten want de boulevard is niet de mooiste, maar dat is een ander verhaal
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Her en der wat oversteekpunten die onoverzichtelijk worden door de file van auto's en dan de wielrenners die over de boulevard gaan.... als een malle. Daarbij niet letten op de oversteekpunten en de mensen die onverwachts vanachter de auto's opdoemen.
Het commentaar is vaak niet van de lucht terwijl toch echt de voetgangers voorrang hebben.
TS brengt het wat dramatisch idd maar het punt wat ie wil maken is wel valide.
En dan ben ik pas 40.... moet je nagaan!
Neeeee, niet weer die weg-met-ons discussie aub.
(Jammer dat ik dit gemist heb gisteren tijdens jopenbier limited editions)
(Jammer dat ik dit gemist heb gisteren tijdens jopenbier limited editions)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
monsieurpinot schreef:je wilde zeggen dat jij aan het spuitwater oid zit nu?
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
- razenderoeland
- Forum-lid
Je hoeft niet gek te zijn om op een racefiets te zitten,..........................maar t maakt t wel een heel stuk makkelijker!
en nu weer terug naar m'n spuitwater!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
en nu weer terug naar m'n spuitwater!
Hoe sterk is de eenzame fietser...
ok,..... ook een bijdrage dan,
Ik zit te kijken naar mijn nieuwe fles Japanse whisky en gisteren heb ik een 30 jarige fles port open getrokken en een glas gedronken. Ik heb de openingspost niet eens gelezen maar ik weet heel zeker dat ik meer van die port heb dan het lezen van de eerst post.
een topic: 'wielrenners zijn gek' op een wielrenners forum,.......,?
Tssss
Ik zit te kijken naar mijn nieuwe fles Japanse whisky en gisteren heb ik een 30 jarige fles port open getrokken en een glas gedronken. Ik heb de openingspost niet eens gelezen maar ik weet heel zeker dat ik meer van die port heb dan het lezen van de eerst post.
een topic: 'wielrenners zijn gek' op een wielrenners forum,.......,?
Tssss
Live fast; die young. mijn blog