Havana's nieuwe frame
1 cm extra. Totaal wordt het 2 cm. Vind ik net aan. Mijn oude Dale had 15,5 cm, daar had ik 2,5 cm nodig.scottpch schreef:Scott Addict mt L, bovenbuis 56,5 cm, balhoofdbuis 16 cm dus 1cm aan spacers onder de stuurnok!
Ik ben deze frameset overigens nog nergens tegengekomen...
Custom staal of ti is geen optie. Dat wordt me veel te zwaar.
Je zegt dat je desnoods ook voor "chinees" wilt gaan en deze een eigen ontwerp verfje wilt geven.
Kun je dat ook niet doen bij de door jou genoemde merken die je niet wilt?
Ik heb het idee dat het daarbij vooral gaat om de uitstraling van die merken.
Stel dat Haibike een perfect frame voor je hebt, dan laat je hem overspuiten in jouw kleuren en noemt hem Havana.
Dan heb je ook een gepersonaliseerde fiets.
Stel dat Haibike een perfect frame voor je hebt, dan laat je hem overspuiten in jouw kleuren en noemt hem Havana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als de Scott kan, dan kan de Simplon ook, 1.5cm spacers voldoet nog aan jouw eisen
Tuurlijk is uitstraling belangrijk. Ik herken zijn 'niet-lijstje' wel
Tuurlijk is uitstraling belangrijk. Ik herken zijn 'niet-lijstje' wel
Less is bore
Punt is dat je bij een nieuw frame dan je garantie kwijt bent. Dat geldt voor een Chinees uiteraard ook, maar die kost 500 euro dus dat risico is een stuk kleiner.Theo V schreef:Je zegt dat je desnoods ook voor "chinees" wilt gaan en deze een eigen ontwerp verfje wilt geven.
Afijn je hebt gelijk dat uitstraling wel een rol speelt. Ik zie echter geen enkele reden om bijvoorbeeld voor een Haibike te gaan i.p.v. een Chinees. Voordeel van een Chinees is dat 't een stuk goedkoper is en dat ik BSA krijg.
Merk zegt me niks en het lijkt me heel sterk dat maatwerk lukt voor minder dan 2k.
Afijn, de kogel is door de kerk.
Heb een R01 besteld bij Dengfu. Gaat in Nederland gespoten worden door Van Gemert.
Afijn, de kogel is door de kerk.
Heb een R01 besteld bij Dengfu. Gaat in Nederland gespoten worden door Van Gemert.