Giro 2017
Uiteraard. Nog niet zo lang geleden een barre rit in de Giro over de Gavia en de Stelvio met een geweldige Kelderman. Mochten ze daarna nog in Val Martello omhoog.rooi1977 schreef:Ik heb al diverse malen de stelvio afgedaald naar Prato .. Hier moet je zo focussen en staan je spieren zo strak van het remmen en het bochtenwerk dat je blij bent dat je eindelijk mag bij trappen. Ik noem dit geen herstellen ... maar ik ben dan ook een toer-fietser en geen prof .. Misschien is het voor hun een ander verhaal .
-
- Forum-lid
Het hangt er wel vanaf als er aangevallen word.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Ja maar het is minimaal 65 km (dus zeker 1,5,uur) voor ze weer op dezelfde plek komen om in tegengestelde de zelfde weg te nemen. In de media staat dat twee keer de Stelvio wordt gedaan maar het is natuurlijk maar een keer. Eigenlijk is het tweemaal de Umbrail.DarklyDreaming schreef:Dalen ze dan na de Umbrailpass (terug naar Bormio) over dezelfde weg waar hele langzame renners nog de Stelvio aan het beklimmen zijn? Of zijn de tijdsverschillen niet zo groot?
Feitelijk is het 1x de Stelvio en 1x de Umbrail. Immers, op de heenweg loopt de route op 2490m hoogte langs de Umbrail-afslag en verder omhoog naar de Stelvio-top (2758m).
Zie de betreffende hoogteprofielen van achtereenvolgens de Mortirolo (ZO), Stelvio (Z), Umbrail (N) (die momenteel inderdaad volledig verhard is). En de complete, 227km (!) lange route...
Zie de betreffende hoogteprofielen van achtereenvolgens de Mortirolo (ZO), Stelvio (Z), Umbrail (N) (die momenteel inderdaad volledig verhard is). En de complete, 227km (!) lange route...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Voor de Giro vegen ze die weg wel schoon hoor.