Het grote frame (over)spuiten topic
-
- Forum-lid
Bedankt allen.
Ik ga ermee aan de slag.
Ik ga ermee aan de slag.
Bike4you te Emmen repareert Carbon en eigen spuiterijhavana schreef:In dit topic kunnen alle ervaringen m.b.t. het spuiten van een fietsframe worden gepost.
Alle bekende spuiters op een rijtje
Nederland
- Unlimited Colors te Venhorst*
- BCP Special Paintwork te Westland*
- Van Gemert Designs te Apeldoorn
- Bikepaint te Lisse
- Van Tuyl te Zaltbommel.
België
- M-Level te Ruiselede*
- Frank Hoste te Gent
* = doen ook carbonreparatie
Toevoegingen welkom.
Recent een frame (alu) late logen bij logerij Nootdorp en laten spuiten bij Autoschade Oostambacht ertegenover. Het was maar simpel (matzwart, geen decals) maar ziet er prima uit en kostte veel minder dan ik hier zie staan bij andere spuiterijen. Samen minder dan 150 euro en met 2 weken terug thuis.havana schreef:In dit topic kunnen alle ervaringen m.b.t. het spuiten van een fietsframe worden gepost.
Alle bekende spuiters op een rijtje
Nederland
- Unlimited Colors te Venhorst*
- BCP Special Paintwork te Westland*
- Van Gemert Designs te Apeldoorn
- Bikepaint te Lisse
- Van Tuyl te Zaltbommel.
- Nicolor te Hoogerheide.
België
- M-Level te Ruiselede*
- Frank Hoste te Gent
Engeland
- No Quarter Paint te Leicester
* = doen ook carbonreparatie
Toevoegingen welkom.
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT
-
- Forum-lid
Iemand enig idee hoe ze dit soort decals printen/spuiten. Is dit dmv. transfers? of het betere spuitwerk?
En kan je de transfers in meerdere kleuren printen op het frame leggen en blank aflakken?
alvast bedankt!
en kan je de transfers in meerdere kleuren printen op het frame leggen en blank aflakken?
alvast bedankt!
En kan je de transfers in meerdere kleuren printen op het frame leggen en blank aflakken?
alvast bedankt!
en kan je de transfers in meerdere kleuren printen op het frame leggen en blank aflakken?
alvast bedankt!
Ik doe veel aan recycling, ik ga fietsen, en daarna weer, en dan later nog een keer, enz.
-
- Forum-lid
Net contact gehad met Dave van Van Gemert Designs en hij gaat een offerte voor me maken voor het overspuiten van mijn huidige winterfiets.
Dave doet goede zaken dankzij het forum volgens mij
(vooralsnog ben ik erg tevreden over zijn werk!)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Decals weet ik niet maar die verschillende kleurtjes krijg je door veel & slim afplakken wel voor elkaar.vvandenheuvel schreef:Iemand enig idee hoe ze dit soort decals printen/spuiten. Is dit dmv. transfers? of het betere spuitwerk?
alvast bedankt!
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
+153x11 schreef:Dave doet goede zaken dankzij het forum volgens mij
Goed te woord gestaan door Dave en afspraak is gemaakt. Zal ter zijner tijd foto's plaatsen van voor en na.
I Am SpeCiAliZed
-
- Forum-lid
Hier ook, offerte is goedgekeurd.
Binnenkort naar Apeldoorn om het frame, stuurpen en zadelpen af te geven en om de opdracht door te spreken.
Dan ca 2 weekjes wachten op het resultaat.
Foto's komen te zijner tijd wel langs.
Binnenkort naar Apeldoorn om het frame, stuurpen en zadelpen af te geven en om de opdracht door te spreken.
Dan ca 2 weekjes wachten op het resultaat.
Foto's komen te zijner tijd wel langs.