Les Trois Ballons 10 juni 2017
Mooie cyclo en gelukkig weer de oorspronkelijke route! Ik heb hem in 2011 gereden en kwam behoorlijk gaar over de finish...Nou helpt het ook niet als je nog 40 km extra moet rijden omdat je niet meer weet waar je de auto had geparkeerd....
In 2011 was deze cyclo nog niet ontdekt door het grote publiek dat vond ik toen een groot pluspunt...Zal nu idd wel drukker zijn.
In 2011 was deze cyclo nog niet ontdekt door het grote publiek dat vond ik toen een groot pluspunt...Zal nu idd wel drukker zijn.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
-
- Forum-lid
Er is geen beperking qua inschrijvingen op 3 ballons, enkel een datum waarop inschrijving niet meer mogelijk is.
Wat een onzin. Iedere cyclo heeft een maximum aantal deelnemers, ook 3B.
Feit is wel dat het maximum de laatste jaren niet behaald is.
Feit is wel dat het maximum de laatste jaren niet behaald is.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Trois Ballons laatste 2 jaar gereden. Het L..verhaal dat hij vroeger zwaarder was neem ik voor kennisgeving aan. Winnende tijd is +/- hetzelfde en vrienden die hem aantal jaren geleden ook hadden gereden kwamen nu volledig uitgewoond over de finish met als opmerking deze was zwaarder.
Verder is het deelnemersaantal vrij stabiel op +/- 3500 deelnemers. Wij hebben de laatste twee jaar gewoon op vrijdag nog ingeschreven. Maximum van ? zal voorlopig niet gehaald worden en de 7 a 8000 starters van de marmotte zitten er al helemaal niet in.
Of ik hem dit jaar ga rijden weet ik nog niet. Twijfel nog:
Voor: Redelijk dichtbij, zware tocht, met nieuwe route weer nieuwe uitdaging
Tegen: Zou de derde keer op rij worden in vogezen, wil eigenlijk naar italie (campionissimo)
Verder is het deelnemersaantal vrij stabiel op +/- 3500 deelnemers. Wij hebben de laatste twee jaar gewoon op vrijdag nog ingeschreven. Maximum van ? zal voorlopig niet gehaald worden en de 7 a 8000 starters van de marmotte zitten er al helemaal niet in.
Of ik hem dit jaar ga rijden weet ik nog niet. Twijfel nog:
Voor: Redelijk dichtbij, zware tocht, met nieuwe route weer nieuwe uitdaging
Tegen: Zou de derde keer op rij worden in vogezen, wil eigenlijk naar italie (campionissimo)
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Dan zou ik niet meer twijfelen maar gewoon naar Italië gaan. Geweldige granfondo. Wel de lange route rijden hè. De naam is overigens gewijzigd in Granfondo Gavia e Mortirolo. Parcours is ongewijzigd.Tracing_NL schreef:wil eigenlijk naar italie (campionissimo)
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ik onderstreep de mening van Tracing-NL dat de route van de voorbije jaren een stuk zwaarder is dan de 'nieuwe' route met de finish op Planche Belle Files ..
2012 : 8.39 uur (finish op Planche .. 2e jaar op de fiets)
2013 : 9.17 uur (totaal naar de klote, zwaarder dan Le Marmotte was toen mijn uitspraak )
2014 : 8.40 uur (parcours kennis en beter getraind)
2016 : 7.53 uur (parcours kennis en uitermate in vorm ..)
2012 : 8.39 uur (finish op Planche .. 2e jaar op de fiets)
2013 : 9.17 uur (totaal naar de klote, zwaarder dan Le Marmotte was toen mijn uitspraak )
2014 : 8.40 uur (parcours kennis en beter getraind)
2016 : 7.53 uur (parcours kennis en uitermate in vorm ..)
In 2010 de oude route gereden, pfff die Planche Belle Files slaat behoorlijk in de benen na 200km....
In 2013 de nieuwe route gereden ook zeker zwaar maar de laatste tiental kilometers is het in principe "uitbollen".
Maar wat zwaarder is niet interessant, blijft een leuke uitdagende cyclo.
In 2013 de nieuwe route gereden ook zeker zwaar maar de laatste tiental kilometers is het in principe "uitbollen".
Maar wat zwaarder is niet interessant, blijft een leuke uitdagende cyclo.
YFood !!!