Mag ik gokken? Ja dat mag ik: het wordt geen merkNicoNB schreef:
Gewoon een hobby project dat wel of niet uitgroeit tot een merk.
Klasbak Bikes
-
- Forum-lid
Op BikeMotion vond ik ze wel mooi gespoten.
Maak joe woar
Dit ziet er toch aanzienlijk amateuristischer uit dan bij Swett.
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Chinese frames zullen nog wel wat goedkoper worden verwacht ik. Het dure aan een renfiets zulle de topgroepen blijven. Gelukkig worden de goedkopere groepen(bijv 105) steeds beter. Goed functionerende lichte stijve fietsen waren nog nooit zo goedkoop.
De groep fietsers die zich door marketing laat verleiden tot aanschaf van een merknaam topframe met topgroep van €6000 of meer zal wel kleiner worden. Uiteindelijk worden deze frames ook gewoon in China gebakken, en ontstaat er druk door de nepperds die de markt(en Marktplaats) overspoelen. Wat is de waarde van deze frames over 5-10 jaar?
Waarschijnlijk minder dan een stalen klassieker van een topmerk uit de jaren 80.
De groep fietsers die zich door marketing laat verleiden tot aanschaf van een merknaam topframe met topgroep van €6000 of meer zal wel kleiner worden. Uiteindelijk worden deze frames ook gewoon in China gebakken, en ontstaat er druk door de nepperds die de markt(en Marktplaats) overspoelen. Wat is de waarde van deze frames over 5-10 jaar?
Waarschijnlijk minder dan een stalen klassieker van een topmerk uit de jaren 80.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
We hebben toch al het China topic. Gewoon een berichtje plaatsen met "iemand ervaring met frame model X kopen via Swett" of "weet iemand van welke fabrikant frame model y van Klasbak komt".
In een open mold merken topic zouden ook modellen van Sensa, Jan Janssen en De Rosa in horen.
In een open mold merken topic zouden ook modellen van Sensa, Jan Janssen en De Rosa in horen.
Campagnolo Ultra Dork
- devriesman
- Forum-lid
Vette fietsen. Genummerd!
Mijn Giant is ook genummerd. Mijn Blacksmith niet, die is niet zo uniek.
Mijn Giant is ook genummerd. Mijn Blacksmith niet, die is niet zo uniek.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welke DeRosa is open mould dan?
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De Rosa 838daniel1975 schreef:Welke DeRosa is open mould dan?
Kon je onder redelijk wat verschillende "merknamen" kopen.
Al zeker bij
- Ribble "Stealth"
- Museeuw "MC 6"
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend