Dat komt waarschijnlijk omdat je als een betweter overkomt Kees, net zoals die amclassicfan en Havanna.Keezx schreef:Het gaat hier om een vraag waar ik de oplossing voor geef.ilikebike schreef:Daar ben ik het niet mee eens KeessieKeezx schreef:De enige echt bruikbare oplossing met dezelfde derailleur is een langere derailleurhanger, die bestaan voor sommige frames of moet custom gemaakt worden.
U zeurt alleen maar.
Achterderailleur verder van cassette krijgen
-
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door Trjero1954 op 23 nov 2016 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Betweter! Met een t.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Roadlink, prima oplossing. b-schroef idem als dat voldoende werkt.
Maar wat ik dan niet zo goed snap. 32 tanden is groot op een wegfiets, maar niet ongebruikelijk. De derailleur lijkt met ook niet van het type korte slag. En vorig jaar, geeft TS aan, was er met zelfde setup geen probleem.
Dus het "dit is vragen om problemen" snap ik niet.
Maar wat ik dan niet zo goed snap. 32 tanden is groot op een wegfiets, maar niet ongebruikelijk. De derailleur lijkt met ook niet van het type korte slag. En vorig jaar, geeft TS aan, was er met zelfde setup geen probleem.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Ha Ha volkomen gelijk. Maar is dat ook niet een vorm van???????robbebopper schreef:Betweter! Met een t.
Bedweters bestaan ook.Trjero1954 schreef:Ha Ha volkomen gelijk. Maar is dat ook niet een vorm van???????robbebopper schreef:Betweter! Met een t.
Werken meestal in slaapspeciaalzaken.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Vieux chnoque
- Forum-lid
En "bedwetters" maar dan kom je weer bij zeikerds uit
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Inderdaad voor op de weg veel te groot achterblad, maar gebruik deze fiets voor veldrijden. Voor 50/34 - achter 11/32. Zit te denken om dit aan te passen naar voor 40/26 - achter 11/25 (bij veel klimwerk 11/28). Ik weet nog niet of dit mogelijk is.MarkVeenstra schreef:Roadlink, prima oplossing. b-schroef idem als dat voldoende werkt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
chrissiewizzie schreef:Die mensen zijn nou net forumleden die heel veel kennis van zaken hebben. Ik zou er vooral van proberen te leren als ik jou was. Is maar een tip...Trjero1954 schreef:Dat komt waarschijnlijk omdat je als een betweter overkomt Kees, net zoals die amclassicfan en Havanna.
Less is bore