Elektrische sokken
Ik ben benieuwd hoe je die houtkachel uit Havana zijn huis in zijn schoenen gaat inbouwen NicoNB
Maar even serieus. Als jij Havana gisteren met 10 graden buiten nog koude voeten krijgt dan klopt er iets fysiek niet.
Tevens is het natuurlijk ook zo dat hoe meer je die voeten 'pampert' ze zich nooit aan zullen passen aan lagere temperaturen.
Anders wat kortere rondjes zodat je even kort kan opwarmen thuis? Anders even van de fiets en wat lopen als je koude voeten krijgt?
Je kunt er wel een straalkachel op zetten maar dat is puur symptoom bestrijding.
Tot op heden geen handschoenen/overschoenen van mijn kant.
Kan even wat koud zijn met 5 graden maar na 15 minuten zou ik handschoenen echt uittrekken .
Ook al wordt nog kouder dan neem ik handschoenen mee maar trek ze niet aan bij vertrek.
Maar even serieus. Als jij Havana gisteren met 10 graden buiten nog koude voeten krijgt dan klopt er iets fysiek niet.
Tevens is het natuurlijk ook zo dat hoe meer je die voeten 'pampert' ze zich nooit aan zullen passen aan lagere temperaturen.
Anders wat kortere rondjes zodat je even kort kan opwarmen thuis? Anders even van de fiets en wat lopen als je koude voeten krijgt?
Je kunt er wel een straalkachel op zetten maar dat is puur symptoom bestrijding.
Tot op heden geen handschoenen/overschoenen van mijn kant.
Kan even wat koud zijn met 5 graden maar na 15 minuten zou ik handschoenen echt uittrekken .
Ook al wordt nog kouder dan neem ik handschoenen mee maar trek ze niet aan bij vertrek.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Zorro schreef:Ik ben benieuwd hoe je die houtkachel uit Havana zijn huis in zijn schoenen gaat inbouwen NicoNB
bron?Zorro schreef: Maar even serieus. Als jij Havana gisteren met 10 graden buiten nog koude voeten krijgt dan klopt er iets fysiek niet.
kan dat?Zorro schreef: Tevens is het natuurlijk ook zo dat hoe meer je die voeten 'pampert' ze zich nooit aan zullen passen aan lagere temperaturen.
lijkt me dat er misschien een verschil is tussen handen en voeten. dacht eens gelezen te hebben dat handen warmte afvoeren (vandaar ook dat je na een tijdje je handschoenen uit wilt doen.Zorro schreef: Kan even wat koud zijn met 5 graden maar na 15 minuten zou ik handschoenen echt uittrekken .
Hij heeft toch aangegeven dat het fysiek niet "klopt"..?Zorro schreef: Maar even serieus. Als jij Havana gisteren met 10 graden buiten nog koude voeten krijgt dan klopt er iets fysiek niet.
Als je van nature nauwe bloedvaten hebt+ lage bloeddruk dan valt daar niet echt veel aan te "wennen" of aanpassen, natuurlijk...Zorro schreef: Tevens is het natuurlijk ook zo dat hoe meer je die voeten 'pampert' ze zich nooit aan zullen passen aan lagere temperaturen.
Je kan natuurlijk de pijngrens iets verleggen , maar een echte oplossing is dat natuurlijk niet.
De oorzaak aanpakken kan dus waarschijnlijk niet (tenzij de "ijsman"nog wat weet) dus is symptoombestrijding logies tog?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ja rustig maar hoor Keezx! Mag ik ook eens een keer een post gemist hebben?
We hebben niet allemaal zoveel tijd als jij. De geraniums moesten ook verzorgd worden vanavond.
We hebben niet allemaal zoveel tijd als jij. De geraniums moesten ook verzorgd worden vanavond.
havana schreef: De oorzaak van mijn koude voeten is een aantal zeer nauwe vaten in combinatie met een zeer lage bloeddruk. Heeft dus niks te maken met "lekstroom".
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
In de motorwereld is ook al aardig wat voorhanden qua electrisch verwarmen en warmhouden van lichaam. Maargoed, voor voeten zal dat niet veel geavanceerder worden dan electrische sokken en/of zooltjes. Maar mocht je eens in de buurt van zo'n zaak komen, is het misschien de moeite eens rond te kijken.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Deze komen ook van een motorzaak. Ze zijn ook specifiek gemaakt voor motorrijden.
Omdat €120 best veel geld is, heb ik de gok gewaagd om soortgelijke sokken te bestellen bij aliexpress. Dat zal meer dan waarschijnlijk kwalitatief mijlenver ver van Havana's keuze liggen, maar voor €17 zal de miskoop misschien nog meevallen.
i-mac schreef:Omdat €120 best veel geld is, heb ik de gok gewaagd om soortgelijke sokken te bestellen bij aliexpress. Dat zal meer dan waarschijnlijk kwalitatief mijlenver ver van Havana's keuze liggen, maar voor €17 zal de miskoop misschien nog meevallen.
heel benieuwd ja , of wel of geen miskoop (fotos)
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Zodra ik mijn bestellingen uit China binnen krijg, volgt een verslag.