Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Schade aan carbon vorkbuis

Wiliertoerist
Forum-lid

Gebruikersavatar Wiliertoerist 14 dec 2016 23:51

daanj schreef:alleen kan het de winkel niet echt schelen. Op basis van mijn foto's concluderen ze geen functie beperkende schade, pech gehad en veel plezier met je fiets. Ach ja, zal er iig niet snel meer wat kopen.
Wie is die fietsenmaker ? :cry:

jansen2.0
Forum-lid

jansen2.0 15 dec 2016 00:08

daanj schreef:Eens Kees, alleen kan het de winkel niet echt schelen. Op basis van mijn foto's concluderen ze geen functie beperkende schade, pech gehad en veel plezier met je fiets. Ach ja, zal er iig niet snel meer wat kopen.
? FM biedt de mogelijkheid om de fiets terug te brengen en geld terug. Wat is het probleem?
Previous name Jansen01

NicoNB
Forum-lid

Gebruikersavatar NicoNB 15 dec 2016 09:58

Beetje raar verhaal dit.
Je haalt de vork helemaal uit de fiets om een foto te maken van de oppervlakte krassen en de fiets weer in elkaar te zetten. Een paar dagen later ga je de vork inkorten en zie je ineens een kleine 'inkeping'.

Jammeren terwijl de fm al heeft aangeboden hem terug te nemen en jij je geld terug kan krijgen.
Doet het goed voor jouw geloofwaardigheid.

daanj
Forum-lid

daanj 15 dec 2016 14:37

Kom jongens, wat een lekkere internetstrijders weer :P Ja, ze boden inderdaad fiets terug en geld terug na de krassen (niet na de inkeping, toen had ik er tenslotte al op gefietst), maar zoals ik schreef, niet ideaal, want dan had ik geen fiets gehad aangezien dit de laatste in mijn maat was, en hadden ze de fiets inclusief krassen aan iemand anders verkocht als zijnde nieuw, wat ook niet zo netjes is.

En tsja die inkeping, die had ik inderdaad of niet gezien, of hij is erna gekomen, vermoedelijk zoals Kees al aangaf door de centreerring, want daar stak inderdaad een scherp randje uit. Dat randje heb ik er uiteraard niet zelf aangemaakt.

Hoe zou jij het vinden dan Nico, als je gloednieuwe fiets van je zuur verdiende geld met zulke onvolkomenheden wordt geleverd, en de FM weinig inlevingsvermogen tentoonspreidt? Ik vind het in ieder geval knap lullig. Gelukkig fietst ie verder lekker.

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 15 dec 2016 14:43

Gewoon doorfietsen en zo snel; mogelijk vergeten, ergernis levert niks op.
Slordigheid bij de montage, het kan een stuk slechter.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

daanj
Forum-lid

daanj 15 dec 2016 15:15

Zo is het! :)

Plaats reactie