Wie is die fietsenmaker ?daanj schreef:alleen kan het de winkel niet echt schelen. Op basis van mijn foto's concluderen ze geen functie beperkende schade, pech gehad en veel plezier met je fiets. Ach ja, zal er iig niet snel meer wat kopen.
Schade aan carbon vorkbuis
- Wiliertoerist
- Forum-lid
? FM biedt de mogelijkheid om de fiets terug te brengen en geld terug. Wat is het probleem?daanj schreef:Eens Kees, alleen kan het de winkel niet echt schelen. Op basis van mijn foto's concluderen ze geen functie beperkende schade, pech gehad en veel plezier met je fiets. Ach ja, zal er iig niet snel meer wat kopen.
Previous name Jansen01
Beetje raar verhaal dit.
Je haalt de vork helemaal uit de fiets om een foto te maken van de oppervlakte krassen en de fiets weer in elkaar te zetten. Een paar dagen later ga je de vork inkorten en zie je ineens een kleine 'inkeping'.
Jammeren terwijl de fm al heeft aangeboden hem terug te nemen en jij je geld terug kan krijgen.
Doet het goed voor jouw geloofwaardigheid.
Je haalt de vork helemaal uit de fiets om een foto te maken van de oppervlakte krassen en de fiets weer in elkaar te zetten. Een paar dagen later ga je de vork inkorten en zie je ineens een kleine 'inkeping'.
Jammeren terwijl de fm al heeft aangeboden hem terug te nemen en jij je geld terug kan krijgen.
Doet het goed voor jouw geloofwaardigheid.
Kom jongens, wat een lekkere internetstrijders weer Ja, ze boden inderdaad fiets terug en geld terug na de krassen (niet na de inkeping, toen had ik er tenslotte al op gefietst), maar zoals ik schreef, niet ideaal, want dan had ik geen fiets gehad aangezien dit de laatste in mijn maat was, en hadden ze de fiets inclusief krassen aan iemand anders verkocht als zijnde nieuw, wat ook niet zo netjes is.
En tsja die inkeping, die had ik inderdaad of niet gezien, of hij is erna gekomen, vermoedelijk zoals Kees al aangaf door de centreerring, want daar stak inderdaad een scherp randje uit. Dat randje heb ik er uiteraard niet zelf aangemaakt.
Hoe zou jij het vinden dan Nico, als je gloednieuwe fiets van je zuur verdiende geld met zulke onvolkomenheden wordt geleverd, en de FM weinig inlevingsvermogen tentoonspreidt? Ik vind het in ieder geval knap lullig. Gelukkig fietst ie verder lekker.
En tsja die inkeping, die had ik inderdaad of niet gezien, of hij is erna gekomen, vermoedelijk zoals Kees al aangaf door de centreerring, want daar stak inderdaad een scherp randje uit. Dat randje heb ik er uiteraard niet zelf aangemaakt.
Hoe zou jij het vinden dan Nico, als je gloednieuwe fiets van je zuur verdiende geld met zulke onvolkomenheden wordt geleverd, en de FM weinig inlevingsvermogen tentoonspreidt? Ik vind het in ieder geval knap lullig. Gelukkig fietst ie verder lekker.