Voordelen korte kooi derailleur (SS)
Correct is "pat", het komt namelijk uit het Frans "patte".
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Gezien de prijzen van eTap, is dit advies te vaag, ik ga dan liever voor de langere kooi.th0m schreef:Etap korte kooi en een roadlink werkt misschien ook wel.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
met interesse dit onderwerp gelezen.
Ik heb nu een 11 speed 11-25 cassette en wil 11-28 cassette monteren.
Ik begrijp dat dit mogelijk is met mijn korte kooi derailleur, maar moet ik dan ook de ketting vervangen?
ter info - huidige cassette EN ketting zijn nog zg.a.n. nieuw. Normaal gesproken verwissel ik nl met de cassette ook de ketting.
Ik heb nu een 11 speed 11-25 cassette en wil 11-28 cassette monteren.
Ik begrijp dat dit mogelijk is met mijn korte kooi derailleur, maar moet ik dan ook de ketting vervangen?
ter info - huidige cassette EN ketting zijn nog zg.a.n. nieuw. Normaal gesproken verwissel ik nl met de cassette ook de ketting.
Het verschil is 1 complete schakel. Ik zou de grotere cassette gewoon monteren en kijken hoe het schakelt.
Ik verwacht eigenlijk niet dat je tegen problemen aanloopt zolang je maar geen gekke dingen doet zoals grote blad voor en groot tandwiel achter.
Ik verwacht eigenlijk niet dat je tegen problemen aanloopt zolang je maar geen gekke dingen doet zoals grote blad voor en groot tandwiel achter.
1 schakel of misschien toch 2? Wat bedoel je precies met "1 complete schakel"?NicoNB schreef:Het verschil is 1 complete schakel. Ik zou de grotere cassette gewoon monteren en kijken hoe het schakelt.