Polleke - enquete
-
- Forum-lid
Ingevuld! Kleine moeite inderdaad.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de resultaten straks. Zou je die als wederdienst met ons willen delen?
Succes met je onderzoek!
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de resultaten straks. Zou je die als wederdienst met ons willen delen?
Succes met je onderzoek!
Terechte vraag. Ik zie premium als iets niet alledaags: dus m.a.w. merken die iets meer bieden dan de gewone merken. Dit kan door uitzonderlijke oplages of echt specifieke modellen. In mijn ogen zijn bijvoorbeeld Open, 3T, Jaeger, Bowman, Martelli en Pina premium. Bianchi niet... Dit zijn A-merken. B-one is voor mij een B-merk.Marxten schreef:Wat is het verschil tussen A-merk en premium?
Je kan het zo zien: premium zijn heel mooie fietsen, die je heel graag zou kopen, die iets exclusiever zijn (meestal ook duurder), maar door het budget iets moeilijker bereikbaar. A-merken zijn topfietsen, die in grotere oplages en aan "lagere" prijzen kunnen aangeschaft worden. B-merken zijn de "iets mindere" merken.
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
Uiteraard! Rond 10/01 weten jullie de uitslagen.jandegroot schreef:Ingevuld! Kleine moeite inderdaad.
Succes met je onderzoek!
"First, never follows"
-
- Forum-lid
Martelli of Martelly ?
-
- Forum-lid HC
Nou heb je me toch nieuwsgierig gemaakt!havana schreef:Ik heb 'm ingevuld. Sensa, Shitley, Koga en Jan Janssen uiteraard bestempeld als B-merken.
Kijk maar uit dat @colnagofreak 'm niet invult want dat vertekent de resultaten nogal!
edit: Ik heb alleen de keuze gemaakt tussen A en B merk, ik zie niet in waarom een bepaald fietsmerk het predicaat Premium zou moeten krijgen.
Premium is dat dan gebaseerd op prijs of kwaliteit?
Wat mij betreft is ook Colnago geen Premium merk, hooguit een A-merk.
Maar misschien is Bulls dat ook wel in zijn prijsklasse, maar net hoe je het bekijkt.
Hoewel ik vermoed dat de meeste forummers dit toch als B-merk zien, dus hoezo vertekende resultaten?
Laatst gewijzigd door colnagofreak op 24 dec 2016 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Deze http://www.martelly.be/index.htmlafrit13 schreef:Martelli of Martelly ?
"First, never follows"
Als er genoeg personen meewerken, dan gaat dit het resultaat niet of maar heel licht beïnvloeden. Het ideale zou zijn + 100 stemmen... dan is dit maar 1% van het totaal.colnagofreak schreef:Nou heb je me toch nieuwsgierig gemaakt!havana schreef:Ik heb 'm ingevuld. Sensa, Shitley, Koga en Jan Janssen uiteraard bestempeld als B-merken.
Kijk maar uit dat @colnagofreak 'm niet invult want dat vertekent de resultaten nogal!
"First, never follows"
-
- Forum-lid
Ja, die ken ik. Maar dan moet je je enquete aanpassen want daar staat Martelli...svvander schreef:Deze http://www.martelly.be/index.htmlafrit13 schreef:Martelli of Martelly ?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb merken waar ik geen echte beleving bij heb op 'ken ik niet' gezet.
Wat ik na het verschijnen van de nieuwe Roubaix bij Spec in moest vullen wist ik niet goed
Wat ik na het verschijnen van de nieuwe Roubaix bij Spec in moest vullen wist ik niet goed
Less is bore