Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
-
- Forum-lid
Eindstand: Dikke liter koffie en Russische Zupfkuchen 2 dikke punten (en dat is machtig).
Vandaag naar de sportarts geweest en ik weeg 61 kg bij 186 cm dus het ongezonde eten mag nog even
Vandaag naar de sportarts geweest en ik weeg 61 kg bij 186 cm dus het ongezonde eten mag nog even
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Was het maar vast 25 februari ...
Tot die tijd zullen er vast nog heel wat van dit soort topics worden gestart.
Koffie met een stroopwafel, twee boterhammen met leverworst, pasta-pesto, yoghurt na. Paar dropjes tussendoor en ook thee met een koekje. Straks nog een glaasje wijn of misschien een bokbiertje.
Tot die tijd zullen er vast nog heel wat van dit soort topics worden gestart.
Koffie met een stroopwafel, twee boterhammen met leverworst, pasta-pesto, yoghurt na. Paar dropjes tussendoor en ook thee met een koekje. Straks nog een glaasje wijn of misschien een bokbiertje.
09:00 uur 2x bruin brood met hagelslag
12:00 uur 2x bruin brood met jam
70 km gefietst op 2 bidons met 50 gr maltodextrine.
Om 15:00 uur naar de Ikea en daar kreeg ik een heel hongerig gevoel dus met spoed br worst en kaneel muffin weggespoeld met cappuccino dit alles koste maar liefs €1.25,
18:00 uur Hamburger onder de grill frietjes uit de air fryer witte bonen in tomatensaus.
20:30 bakje vla.
Gehele dag door drink ik koffie.
12:00 uur 2x bruin brood met jam
70 km gefietst op 2 bidons met 50 gr maltodextrine.
Om 15:00 uur naar de Ikea en daar kreeg ik een heel hongerig gevoel dus met spoed br worst en kaneel muffin weggespoeld met cappuccino dit alles koste maar liefs €1.25,
18:00 uur Hamburger onder de grill frietjes uit de air fryer witte bonen in tomatensaus.
20:30 bakje vla.
Gehele dag door drink ik koffie.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Wanneer ik lees dat enkelen (waarvan ik weet dat ze hard en veel fietsen) een werkdag doorkomen met 2 boterhammen als ontbijt en hetzelfde voor de lunch, dan moest ik maar eens wat minderen in 2017...
Ha Wiliertoerist, maak je niet druk...
Ik begin vroeg in de ochtend met een boterham of 4
Rond een uurtje of elf eet ik fruit (appel, mandarijnen, enz)
Tussen 13 en 14.00 is het lunchtijd: meestal 5 boterhammen en een glas melk.
Rond een uurtje of 16.30 eet ik dan nog een cracker of iets soortgelijks.
Fiets ik van de zaak naar huis dan eet ik nog 3 boterhammen voordat ik op de fiets spring. Thuis volgt dan nog om 20.30 de avondmaal (fiets ik niet dan eet ik de avondmaal om 19.00). Ik eindig met een bak yoghurt.
Overdag drink water, thee en koffie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik begin vroeg in de ochtend met een boterham of 4
Rond een uurtje of elf eet ik fruit (appel, mandarijnen, enz)
Tussen 13 en 14.00 is het lunchtijd: meestal 5 boterhammen en een glas melk.
Rond een uurtje of 16.30 eet ik dan nog een cracker of iets soortgelijks.
Fiets ik van de zaak naar huis dan eet ik nog 3 boterhammen voordat ik op de fiets spring. Thuis volgt dan nog om 20.30 de avondmaal (fiets ik niet dan eet ik de avondmaal om 19.00). Ik eindig met een bak yoghurt.
Overdag drink water, thee en koffie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Ik start 's morgens met een schaaltje havermout met melk en banaan of schaaltje cruesli met yoghurt.
Dan de chemie ( 3 pilletjes voor het hart etc en ascal ) wegspoelen met een glas jus d 'orange.
12 km fietsen.
Bij aankomst 1 kopje koffie met creamer., hetzelfde om 10:00 met een snelle jelle
Tussen de middag 3 sneetjes bruinbrood met beleg, kopje cup a soupe en banaan.
15:00 uur kopje koffie met creamer.
16:00 appel
dan `weer 12 km naar huis fietsen
Gisteren bord Macaroni, kwark met vruchten en glaasje Spa bosvruchten zonder suiker
19:30 kopje koffie met magere melk.
In de loop van de avond nog een flesje Leffe dubbel of Triple (ligt eraan wat er vooraan staat)
Dat is zo ongeveer wat er iedere dag ingaat tijdens een dagje werken. Als ik vrij ben vervallen er 2 koppen koffie. Het avondmaal is of pasta of aardappelen groente vlees. Maar veel verschil is er niet.
Marc
Dan de chemie ( 3 pilletjes voor het hart etc en ascal ) wegspoelen met een glas jus d 'orange.
12 km fietsen.
Bij aankomst 1 kopje koffie met creamer., hetzelfde om 10:00 met een snelle jelle
Tussen de middag 3 sneetjes bruinbrood met beleg, kopje cup a soupe en banaan.
15:00 uur kopje koffie met creamer.
16:00 appel
dan `weer 12 km naar huis fietsen
Gisteren bord Macaroni, kwark met vruchten en glaasje Spa bosvruchten zonder suiker
19:30 kopje koffie met magere melk.
In de loop van de avond nog een flesje Leffe dubbel of Triple (ligt eraan wat er vooraan staat)
Dat is zo ongeveer wat er iedere dag ingaat tijdens een dagje werken. Als ik vrij ben vervallen er 2 koppen koffie. Het avondmaal is of pasta of aardappelen groente vlees. Maar veel verschil is er niet.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier nog 1. Kom prima de dag door met 2 boterhammen als ontbijt, tussendoor een banaan, lunch 2 boterhammen, en smiddags 2 stuks fruit en 2 pauzekoeken. Kan prima een tijdje op 1700 kcal leven. Moet zeggen dat ik wel de nodige reserve heb (veelal opgebouwd met de vloeistof van de lokale bierbrouwer :O)Wiliertoerist schreef:Wanneer ik lees dat enkelen (waarvan ik weet dat ze hard en veel fietsen) een werkdag doorkomen met 2 boterhammen als ontbijt en hetzelfde voor de lunch, dan moest ik maar eens wat minderen in 2017...
Er zijn geen slechte omstandigheden, alleen slechte excuses.
-
- Forum-lid
Ik heb een erg goede kerst en jaarwisseling gehad, er mag wel een paar kilo van af. Heb nu een fietspauze, ga eind januari wel weer fietsen. Daarom kan ik nu even prima toe met wat minder eten. Wanneer ik actief fiets heb ik echt wel meer nodig dan 2 boterhammetjes.
Vanavond een restje nasi met een loempia.
Vanavond een restje nasi met een loempia.
Waarom zou je minderen als je er niet dik van wordt? Als ik 4 sneetjes brood per dag eet weeg binnen de kortste keren nog maar 60kg en ik fiets niet eens veel en vooral niet hard.Wiliertoerist schreef:Wanneer ik lees dat enkelen (waarvan ik weet dat ze hard en veel fietsen) een werkdag doorkomen met 2 boterhammen als ontbijt en hetzelfde voor de lunch, dan moest ik maar eens wat minderen in 2017...
Als ik lees dat iemand havermout met water (=paardenvoer imho) naar binnen werkt om het idee te krijgen dat hij gezond bezig is prijs ik mij gelukkig dat ik gewoon kan eten wat ik wil.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Hier vandaag niet fietsen
Ontbijt 2 volkoren krackers met pindakaas
12 pillen en twee glazen water
4 cappuccino
Lunch 4 volkorenboterhammen zonder boter
2 met kaas en twee met leverworst
1 banaan en een glas melk
En vanavond gaat dit het worden.
Ontbijt 2 volkoren krackers met pindakaas
12 pillen en twee glazen water
4 cappuccino
Lunch 4 volkorenboterhammen zonder boter
2 met kaas en twee met leverworst
1 banaan en een glas melk
En vanavond gaat dit het worden.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Twee boterhammen met pindakaas.
Lunch; 1 boterham met honing en een stukje van de spinazie lasagna.
Voor vanavond ga ik maar weer eens een pan met draadjesvlees maken, vind ik het wel weer voor. Met aardappels en spruitjes.
Oh en ik slik verder gelukkig geen medicijnen maar ik gebruik wel dagelijks vitamine D supplementen, helpt tegen de winterdepressie en als ik een verkoudheid op voel komen Aechina force tabletten, heeft me tot nu toe gered.
Lunch; 1 boterham met honing en een stukje van de spinazie lasagna.
Voor vanavond ga ik maar weer eens een pan met draadjesvlees maken, vind ik het wel weer voor. Met aardappels en spruitjes.
Oh en ik slik verder gelukkig geen medicijnen maar ik gebruik wel dagelijks vitamine D supplementen, helpt tegen de winterdepressie en als ik een verkoudheid op voel komen Aechina force tabletten, heeft me tot nu toe gered.
Veni. Vidi. Fietsie.