Vandaag naar de sportarts geweest en ik weeg 61 kg bij 186 cm dus het ongezonde eten mag nog even

Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Hier nog 1. Kom prima de dag door met 2 boterhammen als ontbijt, tussendoor een banaan, lunch 2 boterhammen, en smiddags 2 stuks fruit en 2 pauzekoeken. Kan prima een tijdje op 1700 kcal leven. Moet zeggen dat ik wel de nodige reserve heb (veelal opgebouwd met de vloeistof van de lokale bierbrouwer :O)Wiliertoerist schreef:Wanneer ik lees dat enkelen (waarvan ik weet dat ze hard en veel fietsen) een werkdag doorkomen met 2 boterhammen als ontbijt en hetzelfde voor de lunch, dan moest ik maar eens wat minderen in 2017...
Waarom zou je minderen als je er niet dik van wordt? Als ik 4 sneetjes brood per dag eet weeg binnen de kortste keren nog maar 60kg en ik fiets niet eens veel en vooral niet hard.Wiliertoerist schreef:Wanneer ik lees dat enkelen (waarvan ik weet dat ze hard en veel fietsen) een werkdag doorkomen met 2 boterhammen als ontbijt en hetzelfde voor de lunch, dan moest ik maar eens wat minderen in 2017...