Vredestein Fortezza Senso Superiore ervaringen
De nieuwe is 320tpi de all weather 120tpi dacht ik niet echt vergelijkbaar lijkt mij.
Mijn ervaring is echter prima geen lengte scheuren zowel de all als ook de extreme prijs/kwaliteit is heel goed.
Ik ben er zeer tevreden over.
Mijn ervaring is echter prima geen lengte scheuren zowel de all als ook de extreme prijs/kwaliteit is heel goed.
Ik ben er zeer tevreden over.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dus ze staan onjuist op de site bij Hopmans. Ik betaalde bij mantel (toen ze net uit waren) 50€ en bij hoppie zijn ze aanzienlijk goedkoper. Er staat daar 320 TPI maar met vermelding van all weather.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Previous name Jansen01
Zelfde band zie specificatie's wel een prima prijs,ik heb nog een setje all weather's liggen anders had ik ze direct besteld.jansen2.0 schreef:Dus ze staan onjuist op de site bij Hopmans. Ik betaalde bij mantel (toen ze net uit waren) 50€ en bij hoppie zijn ze aanzienlijk goedkoper. Er staat daar 320 TPI maar met vermelding van all weather.
Bij futurum zelfs €33,95 wel alleen zwart worden ze ook all weather genoemd maar zie specificaties.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Grootste probleem vond ik dat de kwaliteit niet consistent was. De ene band ging 3k mee en de andere 6-7k. Naast het feit dat ze grijs waren en niet zwart.amclassic-fan schreef:De 'gewone' Senso All Weather was een behoorlijke afknapper met de scheuren in de lengte richting van het loopvlak, ik kies voorlopig wel voor een bewezen band.
- thestudent
- Forum-lid HC
En dat de rolweerstand van de senso allweather zo verschrikkelijk hoog was dat het dit keer echt daadwerkelijk voelbaar was. Deze superiore ziet eruit als een challenge of veloflex. Dus dat zal gelukkig wel gewoon rollen. Maar ik ben bang dat deze banden niet beter of slechter presteren dan bovengenoemde opties qua lekrijden en duurzaamheid.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Vredestein had gewoon de Fortezza's erin moeten houden, daar was werkelijk niets mis mee.