Mavic Cosmic carbon 40c
@jwpcycle en @DDX Hoe bevallen de Cosmic Carbon Pro SL's ? Ik rijd nu op 2016 ksyrium Pro Exalith SL en zit er over te denken om deze set er ook bij te nemen. Kan ze nu voor onder de 1400 krijgen, waarschijnlijk omdat de UST variant eraan zit te komen.
@marcels, ik ben er zeer content mee super fijne wielen.
Hiervoor had ik de Reynolds assault maar vindt dit veel fijnere wielen, deze bieden voor mijn gevoel meer comfort en vindt persoonlijk de looks mooier in mijn fiets.
@robbiey, betreft magneet, deze zijn speciaal te verkrijgen van mavic,TraComp heten die.
Ik heb deze bij mantel vandaan, zijn echter niet altijd op voorraad daar.
Hiervoor had ik de Reynolds assault maar vindt dit veel fijnere wielen, deze bieden voor mijn gevoel meer comfort en vindt persoonlijk de looks mooier in mijn fiets.
@robbiey, betreft magneet, deze zijn speciaal te verkrijgen van mavic,TraComp heten die.
Ik heb deze bij mantel vandaan, zijn echter niet altijd op voorraad daar.
Ik heb deze wielen ook en ben er heel blij mee (behalve bij remmen in de regen, dan sta ik doodsangsten uit). Maar voor de zomerdag helemaal goed.
Bij de edge1000 bundel (maar die kun je ook vast los krijgen) zit een cadanssensor die je gewoon aan een pedaal bevestigd en dan meet/weet hij zelf (zonder verder magneetjes) wat je cadans is) zal een versnellingsmeter oid in zitten).
Bij de edge1000 bundel (maar die kun je ook vast los krijgen) zit een cadanssensor die je gewoon aan een pedaal bevestigd en dan meet/weet hij zelf (zonder verder magneetjes) wat je cadans is) zal een versnellingsmeter oid in zitten).
Even gemist, wielen bevallen nogsteeds perfect.
Inmiddels zo'n 30 duizend km mee gereden.
Waarvan ook al genoeg klim/daal km's.
Wilde laatst alleen body van wiel halen voor schoonmaakbeurt maar kon totaal niet ontdekken hoe dit moet.
Dus mocht iemand nog hints hebben ?
En remmen in de regen tja minder als met droog weer, maar durf er nogsteeds best mee af te dalen in de regen.
Gewoon even iets voor de bocht remmen aanraken om de blokjes/velg droog te krijgen.