Bidonhouder. Wel of geen Carbon????
-
- Forum-lid HC
Iemand wel eens een slechte bidonhouder gehad van een A of B merk?
-
- Forum-lid HC
Hier zowel op de racer als de mtb de alu variant van de patao. Geen enkele reden waardoor die niet op de mtb zouden kunnen. Is de carbon versie dan zoveel minder qua klemmen?53x11 schreef:op de andere racer carbon Elite Patao, die zijn ook fijn, maar zou ik op de MTB niet aandurven
Ja, van die aluminium dingen van BBB. Eén van de kunststof beschermplaatjes liet los en bovendien beschadigen de bidons erg snel door het trillen en schuiven in de houder tijdens het fietsen.ypuh schreef:Iemand wel eens een slechte bidonhouder gehad van een A of B merk?
Niet lullen maar fietsen!
Nee, alles wat ik tot nu toe gehad heb van 1,95€ tot pakweg een tientje deed zijn werk.ypuh schreef:Iemand wel eens een slechte bidonhouder gehad van een A of B merk?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
De carbon versie klemt juist beter (heb zowel alu als carbon patao's op de racer gehad), maar ik vind de patao een stuk fragieler ogen dan de mandible. En aangezien ik op de MTB nog wel eens onderuit ga...scottwilko schreef:Hier zowel op de racer als de mtb de alu variant van de patao. Geen enkele reden waardoor die niet op de mtb zouden kunnen. Is de carbon versie dan zoveel minder qua klemmen?53x11 schreef:op de andere racer carbon Elite Patao, die zijn ook fijn, maar zou ik op de MTB niet aandurven
De stalen variant is ietsje zwaarder, veel goedkoper, en is even mooi en klemt (neem ik aan) net zo goed. Ben er op mijn fixie iig erg tevreden mee.sob schreef:(...)
Als je geen carbon wil: King titanium cage,de mooiste bidonhouder die er is.Klemt goed en de bidon blijft mooi.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ik heb plastic elite van 14 euro ofzo op de mtb en racer. Rammelt nooit en valt er nooit uit en in meerdere kleuren dus past altijd bij de fiets.
Maak joe woar
- Supergrover
- Forum-lid HC
@Rob71, ik heb nog een setje zwarte kunststof Tacx Tao's light liggen voor een klein prijsje.Joskovic schreef:Ik rijd met de Tacx Tao van een tientje per stuk. Alu gestanst en met rubber omgoten. Van horen zeggen dat alleen Tacx bidons goed passen, maar aangezien ik dus ook met Tacx bidons rijd heb ik nog geen vegelijk gehad. Ze klemmen perfect.
pm maar als je interesse hebt....
Ja, weet alleen de merken niet meer.ypuh schreef:Iemand wel eens een slechte bidonhouder gehad van een A of B merk?
Op de racefiets meerdere gescheurd, op de mtb houden maar weinig de bidon goed vast.
De allu houders zijn mij het slechtst bevallen.