# durf te vragen , welk merk en type racefiets op de foto ?
-
- Forum-lid HC
Wat gebeurd daar allemaal rond het stuur?
In het schietschijventijdperk is gewicht ineens niet meer belangrijk "want dat maakt op ons niveau toch niet uit". Of "het is beter om zelf 300 gram af te vallen". Argumenten die vreemd genoeg in het velgremmentijdperk niet relevant geacht werden.daniel1975 schreef: Vergeet ook niet het belachelijk hoge gewicht van dit gedrocht.
Met een normaal stuur erop vind ik het best een leuke fiets (vond het op foto ook nooit geslaagd maar nu al een paar keer in het echt gezien en dan ziet er toch goed uit, zowel met als zonder schijven)
Maar ja, ik zou ook best in een Multipla durven rondrijden (de pre-facelift dan wel, met de heel rare lichten) moest mijn Octavia RS het niet meer doen
Maar ja, ik zou ook best in een Multipla durven rondrijden (de pre-facelift dan wel, met de heel rare lichten) moest mijn Octavia RS het niet meer doen
-
- Forum-lid
Eigenlijke niet want de Multipla is wel eem goeie auto (alleen lelijk). Dit is ook nog eens een slechte fiets (en heel lelijk).NiklosZ schreef:+1
De vergelijking met de Fiat Multipla kon niet beter. Het stuur maakt het afschuwelijke plaatje wel compleet...
Maak joe woar
Multipla is vooral een hele onveilige auto.
-
- Forum-lid
Ach mensen rijden ook op de snelweg in een Smart dus zoveel waarde wordt daar niet aangehecht :/
Maar hij moet wel aardig rijden en praktisch zijn.
Maar hij moet wel aardig rijden en praktisch zijn.
Maak joe woar
- ophetkantje
- Forum-lid
Die achtervork vind ik zeker zo lelijk als dat stuur.
Ach, ik zeg ook maar wat